abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221896903
Mensen zeggen altijd er zijn twee momenten waarop je Jopie niet moet onderbreken: (Ik gebruik nu even mijn username)

Dat is:

1 Als hij met een lekker wijf staat te praten. (Spreek voor zich, geen verdere uitleg nodig.)

2 Als hij zijn hart staat te luchten tegenover iemand of iets duidelijk aan het verstand wil maken.

Er zijn wel eens mensen die zich niet comfortabel voelen bij de manier waarop ik recht door zee ben en die proberen me dan vanaf de zijkant te af te remmen of de nuanceren door er doorheen te komen.
Om dan vervolgens zelf een dubbele lading over zich heen te krijgen.

En natuurlijk weet ik dat ik fouten maak en datje niet alles kan zeggen Ik heb het dan ook niet over schelden met ziektes, bedreigen of snauwen, maar gewoon inhoudelijk, wellicht bot, maar desalniettemin feitelijk correct de waarheid zeggen.

Ik ben een volwassen man, Ik weet wat ik zeg en ik weet ook wat ik bedoel, en als ik dan iemand toespreek doe ik dat precies op de manier waar ik zelf voor gekozen heb.

Ik heb er dan ook gloeiende hekel aan als mensen mijn punt dwarsbomen of mijn positie verzwakken door er zogenaamd sussend doorheen te komen.

Hebben jullie ook die ervaring?

[ Bericht 8% gewijzigd door Joopklepzeiker op 02-10-2026 07:25:48 ]
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 07:38:59 #2
38824 crew  Droopie
pi_221896956
Als je niet onderbroken wilt worden, moet je een column schrijven of de luisterlijn bellen :)

Tevens schopje KLB
Hell To The Liars
pi_221896976
Ce faci
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 08:47:40 #4
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221897118
Zonder onderbreking heb ik ook al een hekel aan mensen, maar ik ben dan ook een hartelijke misantroop.

Sterkte met het herstel van je gebutste ego.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221897160
Kleppie Klepstra, d'r zijn mensen die het heerlijk vinden om je te onderbreken.
pi_221897395
En hoe moeten wij dat dan weten?

1. De term 'lekker wijf' is zo subjectief.
2. Ja, wat is het nu? Sta je je hart te luchten of ben je bezig iemand iets bij te brengen?
3. En wie mag jou dan niet onderbreken? De personen tegen wie je spreekt op dat moment of een derde die tijdens het gesprek aan komt lopen?
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 09:46:19 #7
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_221897433
Houd je bek!
"Hoka Hey!"
pi_221897630
Die OP had wel wat korter gekund.
pi_221898117
Ik praat gewoon door en als er dingen onjuist worden aangenomen dan had het publiek maar moeten wachten met praten.

De OP even vluchtig nagelezen-
Als mensen dingen gaan sussen en afzwakken dan zijn zij het onjuiste publiek voor het onderwerp.
Google is your friend, abuse your friends
pi_221898586
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 11:55 schreef Metalfrost het volgende:
De OP even vluchtig nagelezen-
Als mensen dingen gaan sussen en afzwakken dan zijn zij het onjuiste publiek voor het onderwerp.
Of TS heeft geen verstand van de zaken die hij probeert uit te leggen, en ze probeerden hem onopvallend een blamage te besparen. Moeilijk te zeggen zonder meer concrete informatie.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
  FOK!Fotograaf vrijdag 2 oktober 2026 @ 13:46:31 #11
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_221898593
Mand
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_221899688
Ik vind het kutter als iemand oninteressante kutverhalen gaat ophangen zonder dat je ook maar de kans krijgt om iets te zeggen. Zulke mensen moet je vermijden, kutvolk :r
Lekker romig
pi_221900031
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 17:42 schreef SlagroomBoy het volgende:
Ik vind het kutter als iemand oninteressante kutverhalen gaat ophangen zonder dat je ook maar de kans krijgt om iets te zeggen. Zulke mensen moet je vermijden, kutvolk :r
Dit. TS zal wel non-stop lopen lullen
Radar.
pi_221900716
Onderbroken worden :')

Niet zelf gewoon de alpha zijn :')
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
pi_221901869
Mensen uit laten praten.. zo 1990
Gewoon halverwege door de facebookfeed gaan scrollen of imand bellen dat is hoe we rollen in 2026
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')