Mensen zeggen altijd er zijn twee momenten waarop je Jopie niet moet onderbreken: (Ik gebruik nu even mijn username)
Dat is:
1 Als hij met een lekker wijf staat te praten. (Spreek voor zich, geen verdere uitleg nodig.)
2 Als hij zijn hart staat te luchten tegenover iemand of iets duidelijk aan het verstand wil maken.
Er zijn wel eens mensen die zich niet comfortabel voelen bij de manier waarop ik recht door zee ben en die proberen me dan vanaf de zijkant te af te remmen of de nuanceren door er doorheen te komen.
Om dan vervolgens zelf een dubbele lading over zich heen te krijgen.
En natuurlijk weet ik dat ik fouten maak en datje niet alles kan zeggen Ik heb het dan ook niet over schelden met ziektes, bedreigen of snauwen, maar gewoon inhoudelijk, wellicht bot, maar desalniettemin feitelijk correct de waarheid zeggen.
Ik ben een volwassen man, Ik weet wat ik zeg en ik weet ook wat ik bedoel, en als ik dan iemand toespreek doe ik dat precies op de manier waar ik zelf voor gekozen heb.
Ik heb er dan ook gloeiende hekel aan als mensen mijn punt dwarsbomen of mijn positie verzwakken door er zogenaamd sussend doorheen te komen.
Hebben jullie ook die ervaring?
[ Bericht 8% gewijzigd door Joopklepzeiker op 02-10-2026 07:25:48 ]