abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2026 @ 19:32:34 #1
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221894015

Kortere dagen, kachels aan, de eerste pepernoten liggen alweer even in de winkels. Die-hard Kerstlovers ( O-) ) tellen de dagen naar kerst al weken af. In het kort: kerst komt eraan. *O*

En met Kerst ook de liefste actie van FOK!, de Kerstpakkettenactie O+. Doen jullie (weer) mee?

Dit jaar wordt de kerstpakketten actie georganiseerd door @laziness met ondersteuning van @summer2bird

Gevers: Wil je graag iets extra’s doen voor FOK!kers die het moeilijk hebben gehad? Vind jij het leuk om een kerstpakket te geven? Wil je geld doneren en niet hoeven winkelen? Of wil je juist graag winkelen voor een ontvanger, maar heb je zelf geen budget? Al deze smaken zijn gebundeld onder het kopje ‘gevers.’

Ontvangers: Heb jij een lastig jaar gehad? Doordat je bijvoorbeeld moeilijk rondkomt, je met een burn-out of andere klachten thuis zit, een zwaar persoonlijk drama hebt meegemaakt, of om welke reden dan ook wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Dan kom jij in aanmerking voor een FOK! kerstpakket. Ga dan naar het kopje ‘ontvangers’ en vul de vragenlijst die je daar ziet in. De rest regelen wij!

FAQ: Hoe duur moet het pakket zijn? Hoe werkt anoniem meedoen? Hoe gaan jullie om met de AVG? Deze en andere vragen vinden jullie onder de FAQ. Mocht je vraag hier niet tussen staan, kan je deze natuurlijk altijd stellen in dit topic, of door de organisatoren een dm te sturen.

De deadline om je aan te melden, zowel als gever als ontvanger, is in principe 1 november. Dan maken wij de balans op om te kijken of we meer ontvangers, of gevers hebben en kan het zijn dat we nog een laatste oproepje plaatsen. Tussendoor doen we meerdere ‘koppelrondes’, dus als je je eerder aanmeldt, word je mogelijk al voor 1 november gekoppeld.

Verzoekje: Let er alsjeblieft op als je meedoet, dat je goed bereikbaar bent! Lees regelmatig je mail en reageer er ook zo snel mogelijk op. Wij als organisatie ontvangen erg veel e-mails, als je bijvoorbeeld (anoniem) iets wilt vragen aan je ontvanger, zorg dan dat je al je vragen in 1 e-mail aan ons toestuurt. Zo kunnen wij zo efficiënt mogelijk de vragen doorzetten.

SPOILER: De Gevers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: De Ontvangers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Overzicht pakketten
SPOILER: FAQ
SPOILER: Wijzigingen in 2026
Lieve gevers, ontvangers, shoppers en alle andere belangstellenden.

Als iemand zich als niet anoniem opgeeft in de actie, dan is dat van toepassing op de koppeling. Het is niet de bedoeling dat je mensen hier 'out' in het topic.
Geen tags of namen van je koppel noemen hier tenzij nadrukkelijk toestemming van de ander, maar beter gewoon niet.
Privacy is van het grootste belang in dit topic en dus doet de organisatie een beroep op jullie integriteit.
Deelnemers niet te noemen hier.

Mocht je jouw ontvanger niet kunnen bereiken via DM/PM (omdat anoniem of geen gehoor), stuur dan een mailtje naar de organisatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nizno op 01-10-2026 20:50:44 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 1 oktober 2026 @ 19:35:01 #2
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221894043
Wijzigingen in 2026

Organisatie laziness met ondersteuning van summer2bird.

De actie loopt inmiddels vele jaren. We doen ons best maar een unieke match qua users kunnen we niet meer garanderen. Mocht je juist graag nog een keer aan een ontvanger uit verleden gekoppeld willen worden, horen we dat graag.

Dit jaar is het één pakket per shopper. Alleen in overleg met de organisatie kan hier eventueel van afgeweken worden.

Een donateur is zelf verantwoordelijk om een shopper te zoeken. Pas als je die hebt gevonden, kan je je aanmelden.

Veel donateurs inclusief de grote wensen donateur zijn helaas gestopt op fok!. We willen daarom de optie aanbieden waar iedereen die bij wil dragen zonder lasten een donatie kan doen. Stuur hiervoor een dm naar laziness om een tikkie te ontvangen.
We hopen hiermee toch wat bijzondere wensen in vervulling te laten gaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221894120
*insert gillende Mariah Carey*

Bekijk deze YouTube-video

*O* *O*
Twiddel
pi_221894425
Het feel good topic van het jaar O+

Hoe leuk ik het shoppen vorig jaar ook vond, het kostte veel energie en die heb ik op dit moment helaas niet. Ik sla dit jaar dan ook over.

Maar vanaf de zijlijn volg ik het topic graag want het geeft zoveel warmte O+
pi_221894549
Ik shop weer graag
  donderdag 1 oktober 2026 @ 20:56:51 #6
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_221894842
Ik meld me weer als donateur.
Wait for the ricochet.
Ein Besonderes unter den Besten.
pi_221895356
We zijn weer begonnen *O*
pi_221895377
Ik doe ook weer mee, vorig jaar zo leuk gevonden! :Y als gever natuurlijk! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 1 oktober 2026 @ 21:48:44 #10
249756 Symphonic
Sijsjes en Drijfsijsjes
pi_221895423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 19:42 schreef summer2bird het volgende:
*insert gillende Mariah Carey*

Bekijk deze YouTube-video

*O* *O*
Zeg :{w

Zelfs het kerstgevoel kent grenzen ja.

Maar, we zijn weer begonnen *O* ~:)
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
pi_221895446
Ik meld me weer aan als gever :) en ik winkel m zelf bij elkaar hoor! *O* *O* *O*
Op anoniem
pi_221895456
@Qarrad doen wij weer mee samen? O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_221896056
ik doe alleen kaartjes sturen, als een mod of iemand ff prive wat adressen wil doen met users stuur ik ze wel op met een leuk kerstkaartje..
Do what you love, love what you do!
pi_221896784
Ik shop ook weer graag! O+
pi_221896795
Ik wil wel weer doneren :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221896857
@Clubsoda
@nostra
Ik kan voor een van jullie shoppen als jullie willen
  vrijdag 2 oktober 2026 @ 07:32:36 #17
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221896934
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 21:51 schreef PoesDoos het volgende:
@:Qarrad doen wij weer mee samen? O+
Yes! :)
pi_221897351
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 21:06 schreef nostra het volgende:
Ik meld me weer als donateur.
Ik kan voor jou shoppen?
Op anoniem
pi_221897698
Ik wil ook wel weer doneren *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221897962
Ik ben mokerdruk de komende maanden, shoppen en zo zit er niet aan. Ik wil wel doneren :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221898363
Was zeker een groot succes afgelopen jaar, keep the good work up *O*

Schroom niet om je op te geven. Zowel voor ontvangers als donateurs en shoppers. Ik durfde me nooit op te geven, maar heb het afgelopen jaar toch maar gedaan. Heeft me een hoop gedaan dat er mensen zoals jullie bestaan. *O*
I'm not online, it's just your imagination
pi_221898595
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 09:34 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik kan voor jou shoppen?
Je had al geappt, doen we (voor de organisatie).
Wait for the ricochet.
pi_221898597
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben mokerdruk de komende maanden, shoppen en zo zit er niet aan. Ik wil wel doneren :)
Ja en dan met zo'n zak kleingeld de binnenstad door.
Wait for the ricochet.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:41:34 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221898831
Ik doe uiteraard weer mee! Als donateur én shopper :)
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator vrijdag 2 oktober 2026 @ 14:43:16 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221898834
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 09:34 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Ik kan voor jou shoppen?
Dit kan dan toch niet volgens de nieuwe regels? Of snap ik het niet? :@
5 - 28 februari Thailand O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo