Ik ben 100% Harvard materiaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
Jaaa ze doen nog steeds mk ultra bij Hardvard
Niet dat jij daar ooit naar toe gaat dus dit topic is pointless
Dit geloof ik wel, want jij bent een pientere en intelligente knul. Ik aan de andere kant mag van geluk spreken dat ik deze dagbesteding heb. Alternatief is Asito of van der Tol.quote:
Slachtoffers vonden het niet leuk, ze zijn soms 26 jaar van hun hele leven kwijt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:53 schreef Pharkus het volgende:
Maar het is wel een leuk experiment toch?
Ja het leven loopt nooit zoals je wilt.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Slachtoffers vonden het niet leuk, ze zijn soms 26 jaar van hun hele leven kwijt.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja het leven loopt nooit zoals je wilt.
Dat weet ik niet, ik rij auto en ga ergens heen waar ik een loonstrook voor krijg en dingen van mij verwacht worden, maar ik weet het niet zeker allemaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:10 schreef vosss het volgende:
@:hetekip en eigenlijk ook @:sebbeswensje zitten jullie in een gesloten kliniek of niet?
#dtv
Als je deze schijnwerkelijkheid een gesloten kliniek, of container zo je wil, wil noemen, dan zeer zeker wel. Maar de stem in mijn hoofd is nog altijd ook in de veronderstelling dat een tijdje de gevangenis in zijn gegaan goed voor me zou hebben gedaan. Die ziet het dus fundamenteel anders dan ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:10 schreef vosss het volgende:
@:hetekip en eigenlijk ook @:sebbeswensje zitten jullie in een gesloten kliniek of niet?
#dtv
Zeker. Zoals genocide ook leuk is voor sommigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:53 schreef Pharkus het volgende:
Maar het is wel een leuk experiment toch?
Denk het wel Jiggster met jou ook?quote:
Gaat lekker niffoquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:43 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Denk het wel Jiggster met jou ook?
Lijkt me niet echt een pretje om met zoveel haat rond te lopen dat je andere volken gaat doodvermoorden.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeker. Zoals genocide ook leuk is voor sommigen.
Het zijn altijd leuke 1-2'tjes. Persoonlijk denk ik dat er geen sprake is van "jullie"quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:10 schreef vosss het volgende:
#dtv
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het zijn altijd leuke 1-2'tjes. Persoonlijk denk ik dat er geen sprake is van "jullie"
#durftevragen
Op 28 november 1953 valt een CIA-wetenschapper uit het raam van een hotel in New York. Negen dagen eerder kreeg hij, zonder het te weten, een cocktail met LSD toegediend door zijn eigen collega’s. Het is een van de bekendste incidenten uit een controversieel CIA-programma dat jarenlang verborgen bleef: Project MK-Ultra.quote:
Stop met ons zusje te pakken broer lief. Straks moet je weer naar het Pieter baan Centrumquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog MK Ultra op je zus gegaan.
Wat zijn dat nou weer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:32 schreef incel het volgende:
Ik heb last van daywalkers die mij het leven zuur maken
Joodse vampierhagedissen die blij worden van geld en allergisch zijn voor de zon en schubben hebben als huidquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:34 schreef incel het volgende:
[..]
Joodse vampierhagedissen die blij worden van geld en allergisch zijn voor de zon en schubben hebben als huid
Iemand die niet beter weet haalt zijn pretjes uit andere zaken.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een pretje om met zoveel haat rond te lopen dat je andere volken gaat doodvermoorden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |