Ho-Lee-Fuk dat moet wel heel zwaar zijn geweest, gepletquote:Een man of vrouw is donderdagmiddag zwaargewond geraakt bij een ongeval op het kermisterrein aan de Santwycksepoort in Tiel.
Volgens getuigen rolde een trailer rond 15.50 uur met kermisattracties tijdens de opbouw achteruit. Het slachtoffer kwam daarbij onder de trailer terecht. De trailer kwam vervolgens tot stilstand tegen een geparkeerde auto op het kermisterrein.
Een traumahelikopter landde om medische hulp te verlenen. Een ambulance bracht het slachtoffer met spoed naar het Radboudumc in Nijmegen. De trauma-arts reed met de ambulance mee.
Precies. Veel te links.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:31 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom schaffen het hele fenomeen “kermis” niet gewoon af?
Waarom wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:31 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom schaffen het hele fenomeen “kermis” niet gewoon af?
Also het bij mij kermis in het dorp is trekt het allemaal shabby volk aan en is er zowat ieder jaar wel een vechtpartijquote:
Schaf je het af gaat het shabby volk wel ergens anders heen. Dat dan ook maar afschaffen? Tot ze uiteindelijk heentrekken naar datgeen jij leuk vindt?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Also het bij mij kermis in het dorp is trekt het allemaal shabby volk aan en is er zowat ieder jaar wel een vechtpartij
Voetbal is ook nooit afgeschaft.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Also het bij mij kermis in het dorp is trekt het allemaal shabby volk aan en is er zowat ieder jaar wel een vechtpartij
Staat morgen bij JetCars.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:02 schreef Cockwhale het volgende:
Hoe gaat het inmiddels met de geparkeerde auto?
Ik had een keer een collega die ergens gewerkt had waar een persoon in een grote pers terecht was gekomen en die was aangegaan. Zo plat als een dubbeltje en overleden.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:08 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Als ze niet eens kunnen zeggen of het slachtoffer een man of een vrouw is, moet het slachtoffer wel héél erg zwaargewond zijn 😱
Maar onder een vrachtwagen komen loopt nooit heel goed af helaas.
Kan me nog een nieuwsbericht uit Nijmegen herinneren van vele jaren terug.
Was een jonge vrouw diep in de nacht/heel vroeg in de ochtend na het verlaten van het festival terrein van Drift ook op de een of andere manier onder de wielen van een vrachtwagen vast komen te zitten, zonder dat de chauffeur daar iets van gemerkt had, en is anderhalve kilometer meegesleurd.
Ze heeft het niet overleefd en over die anderhalve kilometer lagen lichaamsdelen en stukjes weefsel verspreid over de weg![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik had een keer een collega die ergens gewerkt had waar een persoon in een grote pers terecht was gekomen en die was aangegaan. Zo plat als een dubbeltje en overleden.
Staat die kermis op een helling?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 18:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Volgens getuigen rolde een trailer rond 15.50 uur met kermisattracties tijdens de opbouw achteruit. Het slachtoffer kwam daarbij onder de trailer terecht. De trailer kwam vervolgens tot stilstand tegen een geparkeerde auto op het kermisterrein.
En de andere helft? Moet nog opgevist worden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |