Rare vergelijking.quote:Op dinsdag 29 september 2026 07:51 schreef Marsenal het volgende:
Waarom zou je je eigen vrouw slaan? Je bekrast toch ook niet je eigen auto?
quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:18 schreef TAmaru het volgende:
Het is raar dat er in het onderzoek helemaal niet wordt gesproken over of gekeken naar de redenen om een vrouw te slaan. Die zijn talloos. Het ene kan natuurlijk een veel betere reden zijn dan het andere.
Dit is geheel jouw interpretatie van wat ik schreef. Ik schreef alleen maar dat er talloze redenen zijn. Niet dat die redenen ook geldig zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]![]()
Dit 'bloed onder de nagels vandaan halende' goedpratertje kennen we allemaal.
Woedebeheersing ipv een tuchtigingsprivilege
Veel figuren vinden het ook echt doodnormaal om te meppen, om zo de baas te spelen (en te blijven). Nog erger is het eigenlijk dat sommige vrouwen dit normaal vinden.
"Meer Nederlanders hebben begrip voor slaan" slaat dus op mannen EN vrouwen?quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]![]()
Dit 'bloed onder de nagels vandaan halende' goedpratertje kennen we allemaal.
Woedebeheersing ipv een tuchtigingsprivilege
Veel figuren vinden het ook echt doodnormaal om te meppen, om zo de baas te spelen (en te blijven). Nog erger is het eigenlijk dat sommige vrouwen dit normaal vinden.
3x raden in welke culturen dit normaal is. Het is dan ook niet gek dat vrouwen slaan vaker voor zal komen als deze culturen massaal hierheen komen. Maar dat zal je niet lezen in zo'n onderzoek.quote:Op dinsdag 29 september 2026 07:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
De beschaving is begonnen toen we van knuppelen overgingen op schelden.
Nu gaan we de omgekeerde weg. Steeds meer onderzoeken en berichtgeving dat mannen irritanter en agressiever worden. 'Wie niet horen wil, moet maar voelen' geldt ook voor deze knuppels.
Ik weet niet of dat 'begrip' uitgesplitst is naar gender in dit onderzoek. Maar het zou mij niet verbazen als er in het onderzoek ook vrouwen zijn die begrip hebben voor slaan.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef maily het volgende:
[..]
"Meer Nederlanders hebben begrip voor slaan" slaat dus op mannen EN vrouwen?
En mag ik vragen waarom jij hen niet slaat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef pmponer het volgende:
Nu moet ik zeggen dat de mannen die ik ken die hun vrouw slaan het grootste gedeelte blanke mannen zijn
(gelukkig zijn het er maar 3)
Is jouw kennissenkring representatief?quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef pmponer het volgende:
Nu moet ik zeggen dat de mannen die ik ken die hun vrouw slaan het grootste gedeelte blanke mannen zijn
(gelukkig zijn het er maar 3)
Zonder tegenbericht wel lijkt mij.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef maily het volgende:
[..]
"Meer Nederlanders hebben begrip voor slaan" slaat dus op mannen EN vrouwen?
Wie die mannen?quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
En mag ik vragen waarom jij hen niet slaat dan?
Mwah, je achterlijke anekdotes die erna kwamen waren iig te debiel om te quoten. Maar goed, trek je keutel maar in, bad ass.quote:Op dinsdag 29 september 2026 08:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit is geheel jouw interpretatie van wat ik schreef. Ik schreef alleen maar dat er talloze redenen zijn. Niet dat die redenen ook geldig zijn.
Ja die mannen waarvan jij weet dat ze hun vrouw slaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |