quote:Wat een aanfluiting,een drankorgel die kinderliedjes gaat zingen 🤣
quote:tino martin is al een heel goede reden om niet te gaan
Who's next??quote:Met of zonder drank
Ik zie al mensen aankondigen dat ze hun tickets op Ticketswap zetten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Op Facebook gaan ze helemaal los...![]()
https://www.facebook.com/share/p/1BMyJGfxmv/
[..]
[..]
[..]
Who's next??![]()
De commentsectie brengt nu al meer vermaak dan dat concert ooit zal kunnen gevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:05 schreef Claude_Viole het volgende:
Op Facebook gaan ze helemaal los...![]()
https://www.facebook.com/share/p/1BMyJGfxmv/
[..]
[..]
[..]
Who's next??![]()
quote:Tino Martini en het geheim van de zatkaart.
quote:Tino met een rode neus.....
quote:Ja das een beste clown goed geregeld 👌🏻😉
quote:Tino Martini zingt “ onze auto rijd op alcohol” 😂
Ik vind dit nog niet eens zon hele absurde redenering 😂 Ach Tino Martin, zingen kan hij wel. Vraag me af wat de vibe van het concert gaat zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:04 schreef Ronaldussen het volgende:
Yep, zeg je Bassie & Adriaan, dan zeg je Tino Martin![]()
Wie is de volgende? Rutger van Barneveld? Die houdt immers ook van de Spaanse zon en Griekse stranden en maakt overal een feestje van.En hij heeft ook wel het postuur van Bassie
Wat hadden ze dan verwacht? Bas en Aad in een rolstoel die nog een keer hun greatest hits zingen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zie al mensen aankondigen dat ze hun tickets op Ticketswap zetten.
Ik denk dat sommigen dat inderdaad dachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht? Bas en Aad in een rolstoel die nog een keer hun greatest hits zingen?
Dan zijn ze niet goed bij hun paasei. Maar ja dat ben je sowieso niet als je tickets koopt voor dit concertquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:33 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik denk dat sommigen dat inderdaad dachten.
Benieuwd wat voor prijzen ze er voor zullen vragen. Vast niet goedkoopquote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort kun je ons ophangen in de boom. De kerstboom wel te verstaan😁🎄
Er komt een set van 4 kerstballen; van ons allebei één en van de auto en caravan. We hangen er ieder geval vrolijk bij!
Als bekend is waar en wanneer je de kerstballen kunt bestellen dan lees je dat hier. Alle ballen verzamelen!😃
Ik wil deze
Nouja, het is wel lullig als ze helemaal niet komen. Mensen hebben immers kaarten voor Bassie en Adriaan gekocht. Maar eens, een avondvullend programma met Bas en Aad is gewoon onrealistisch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan verwacht? Bas en Aad in een rolstoel die nog een keer hun greatest hits zingen?
Het enige dat bij Bassie nog werkt is zn duim om de afstandsbediening mee te gebruiken zei Aad 2 jaar geleden. het is gewoon op bij Bassie en wachten op zn overlijdensberichtquote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, het is wel lullig als ze helemaal niet komen. Mensen hebben immers kaarten voor Bassie en Adriaan gekocht. Maar eens, een avondvullend programma met Bas en Aad is gewoon onrealistisch.
Link Tino Martin met Bassie en Adriaan is onbestaande, dus ik snap wel dat mensen het een beetje raar vinden.
Edit: ik heb ze de laatste jaren niet gevolgd en ik weet niet in welke staat ze allebei verkeren. Misschien ligt het heel erg voor de hand dat ze niet (kunnen) komen. Denk dat dit een soort van Hazes concert wordt waar allerlei artiesten Bassie en Adriaan liedjes zingen? Ik vind het best een leuk idee eigenlijk.
Best vergelijkbaar met de Harco Sorbato uit Flodder.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Van wat ik weet is dat Tino Martin live ook aardig uit de toon kan vallen
Harco is een held!quote:Op donderdag 8 oktober 2026 00:24 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Best vergelijkbaar met de Harco Sorbato uit Flodder.
Ze gaan nu echt allemaal troep verkopen he. Het lijkt FvD wel man.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 10:55 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort kun je ons ophangen in de boom. De kerstboom wel te verstaan😁🎄
Er komt een set van 4 kerstballen; van ons allebei één en van de auto en caravan. We hangen er ieder geval vrolijk bij!
Als bekend is waar en wanneer je de kerstballen kunt bestellen dan lees je dat hier. Alle ballen verzamelen!😃
Ik wil deze
FvD is een BV!quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ze gaan nu echt allemaal troep verkopen he. Het lijkt FvD wel man.
Hij lag zo voor de hand: die mensen zijn van tante lotje getikt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet goed bij hun paasei. Maar ja dat ben je sowieso niet als je tickets koopt voor dit concert
Allememachies!quote:Op dinsdag 29 september 2026 12:47 schreef DrDentz het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:49 schreef WouterBoeve het volgende:
Nooit van die man gehoord, maar zo te lezen houdt hij van een drankje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |