Hmmm, hij had iets meer kunnen leren van zijn voorganger Rutte. Daar wist je iig zeker van dat zijn gelul niks voorstelde. Jetten deed zich nog voor als iets.quote:Op maandag 28 september 2026 20:26 schreef Hiddendoe het volgende:
Niks mis met een beetje gespierde taal. Beter dan al die voorgekauwde mediagetrainde loze praatjes.
Eens. Zo jammer dat Jetten een dag later weer zijn excuses staat te mompelen.quote:Op maandag 28 september 2026 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hmmm, hij had iets meer kunnen leren van zijn voorganger Rutte. Daar wist je iig zeker van dat zijn gelul niks voorstelde. Jetten deed zich nog voor als iets.
Slappe hap die lachend alle burgers naait door zijn oren nog harder te laten luisteren naar hobbylobbyers dan Rutte.quote:Op maandag 28 september 2026 20:39 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens. Zo jammer dat Jetten een dag later weer zijn excuses staat te mompelen.
Slappe hap.
Rutte deed dat met een plastic pop.quote:Op maandag 28 september 2026 20:44 schreef damsco het volgende:
We gaan ze keihard in de bruine anjer pakken bedoelde hij waarschijnlijk.
Ik had dat al met Balkenende..quote:Op maandag 28 september 2026 20:47 schreef Tengano het volgende:
Met Jetten als premier heb ik voor het eerst dat ik me een beetje schaam om Nederlander te zijn.
Zijn masker viel gewoon even af en zijn valse nichtenstuk glimpte er even doorheen.quote:Op maandag 28 september 2026 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat voor signaal geef je af als minpres wanneer je uitspreekt over te willen gaan op geweldpleging wanneer mensen een andere mening hebben dan jijzelf.
Heel slecht.quote:Op maandag 28 september 2026 20:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat voor signaal geef je af als minpres wanneer je uitspreekt over te willen gaan op geweldpleging wanneer mensen een andere mening hebben dan jijzelf.
Geen gekke uitspraak?quote:Op maandag 28 september 2026 20:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Was helemaal geen gekke uitspraak. Een premier van Polen zal je niet meteen gebukt voor de camera's spijt zien uiten voor iets waar die helemaal geen spijt van heeft.
Oproepen tot geweld is gewoon strafbaar in Nederland.quote:Op maandag 28 september 2026 22:34 schreef Koekoekmakto het volgende:
Overdrachtelijk of letterlijk op de bek slaan?
Maar goed, je moet altijd proberen om net iets meer klasse te tonen dan je haters. Zeker als minister-president.
Wel een leuke kans voor de politieke tegenstanders om hem te kunnen pakken.
Precies. Je zou hem eens moeten horen als iemand precies hetzelfde zou zeggen, hypocriet weekdier dat het is.quote:Op maandag 28 september 2026 22:37 schreef DrRobotnik het volgende:
Oproepen tot geweld is gewoon strafbaar in Nederland.
Misschien krijgt ie wel een taakstraf. 40 uur schoffelen bij een homohater naar keuze. Dat zal hem leren...quote:Op maandag 28 september 2026 22:37 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Oproepen tot geweld is gewoon strafbaar in Nederland.
De richtlijn voor iemand met voorbeeldfunctie of veel aanhang is 90 uur.quote:Op maandag 28 september 2026 22:40 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Misschien krijgt ie wel een taakstraf. 40 uur schoffelen bij een homohater naar keuze. Dat zal hem leren...
Doen we er toch nog een weekje bij. Misschien kunnen er hier nog wat haters zichzelf opgeven voor het aanharken van hun tuin.quote:Op maandag 28 september 2026 22:43 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
De richtlijn voor iemand met voorbeeldfunctie of veel aanhang is 90 uur.
Deze ga ik niet intikkenquote:Op maandag 28 september 2026 20:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mag je als homo niet terug slaan dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |