Ja daar ben ik nog boos overquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:10 schreef lbosse het volgende:
[..]
Sub80 metacritic dus het krijgt de Days Gone treatment.
Ja, jammer.
Bekijk deze YouTube-video
Helemaal nietquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat staat compleet los van het missie design.
Ik vond die stukken ook meh. Die hadden er niet in gehoeven of een stuk korter.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:20 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik ben de GoW spellen aan het uitspelen, Gow2018 net gehad en nu met ragnarok bezig, maar die stukken waar je als Atreus speelt zijn mij te lang. Laat me gewoon kratos zijn, die speelt veel lekkerder.
Volgens mij is dat een onpopulaire mening, maar ik wil hem toch ook wel gaan spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 15:12 schreef Friday12 het volgende:
Wolverine net uitgespeeld. Ik vond het een leuke game. Ze zetten ook meteen een volgend deel klaar met het einde.
Ja ik weet niet waarom. Speelde lekker wegquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een onpopulaire mening, maar ik wil hem toch ook wel gaan spelen.
Geloof dat de kritiek overal duidelijk is toch?quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet waarom. Speelde lekker weg
Veel was gewoon sheeple gedrag naar mijn mening.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat de kritiek overal duidelijk is toch?
Dat wil niet zeggen dat iemand anders er niet van kan genieten.
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Veel was gewoon sheeple gedrag naar mijn mening.
Je ziet echt 2 min op 15 uur ofzo, kon het beter die chases op de motor? Ja zeker.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden.
Van wat ik heb gezien, heb het zelf niet gespeeld, kan ik het moeilijk een spel noemen. Meer een interactieve film voor jong volwassenen.
En daar is niks mis mee, maar is niet iets dat ik uit zou zoeken als ik een Wolverine spel zou willen spelen.
Erica was bijvoorbeeld best een leuke interactieve film. Net als Until Dawn, of Life is Strange. Makkelijk, niet te falen, beetje replay-waarde. Het superheldengenre vind ik zich daar niet voor lenen.
Inmiddels in mijn huidige playthrough (nummer 4) 20 uur gespeeld, op Ray Tracing mode op de Pro.quote:
Het belangrijkste is dat jij er plezier mee hebt gehadquote:Op maandag 5 oktober 2026 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je ziet echt 2 min op 15 uur ofzo, kon het beter die chases op de motor? Ja zeker.
Bij interactieve film denk ik meer aan heavy rain, en daar lijkt het absoluut niet op
Daarom gaven IGN en Gamespot hem een zesje. Sure.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Veel was gewoon sheeple gedrag naar mijn mening.
Maar je kan geen enkele QTE falen, de levels zijn extreem lineair, de vijanden spawnen niet als je niet alle vijanden in een eerdere ruimte doodmaakt (iets wat Devil May Cry al eeuwen geleden oploste, hallo doorzichtige oogdeur), de combat is extreem simpel en de upgrade skill tree is bijzonder oninteressant. Xmen Origins Wolverine game op de ps3 was beter in het neerzetten van Wolverine.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je ziet echt 2 min op 15 uur ofzo, kon het beter die chases op de motor? Ja zeker.
Bij interactieve film denk ik meer aan heavy rain, en daar lijkt het absoluut niet op
Naar het schijntquote:Op maandag 5 oktober 2026 22:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar nu blood and wine en heart of stone bij de basegame zitten, kunnen we dan nog wel zeggen dat the witcher 3 goede dlc heeft?
Ja dat QTE niet kan falen is gewoon kut, doe dat lekker bij easyquote:Op maandag 5 oktober 2026 22:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je kan geen enkele QTE falen, de levels zijn extreem lineair, de vijanden spawnen niet als je niet alle vijanden in een eerdere ruimte doodmaakt (iets wat Devil May Cry al eeuwen geleden oploste, hallo doorzichtige oogdeur), de combat is extreem simpel en de upgrade skill tree is bijzonder oninteressant. Xmen Origins Wolverine game op de ps3 was beter in het neerzetten van Wolverine.
Sorry, maar voor een echt goede action game is het een flater.
Voor een Sony third person action adventure story game is het een zesje. Je kan je hersens uitzetten en het spel uitspelen, wooptidoo.
Ik ga niet zeggen dat het slecht is, want er bestaan echt slechte games, maar voor het budget wat hierin is ingepompt is dit een aanfluiting.
Ik vond het 1 van de beste games op de PS5. 1 van de weinige ook die ik wel uitgespeeld heb......zou heel graag een deeltje 2 zien maar c'est ca......quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Days Gone eerder dit jaar nog gespeeld. Niet meer dan een 7,3 die game.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |