Met kruidnoot cola?quote:Op zondag 27 september 2026 19:07 schreef DiegoFuser het volgende:
Over knotsgek gesproken.
Ik eet stoofpeer kruidnoten.
Geen aanrader.
Dat tweede waarschijnlijk, streep maar vast door met potlood.quote:Op zondag 27 september 2026 19:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Van der Poel heeft wonderbenen of is op zoek naar een alibi.
Hij maakt gewoon koers zoals aangekondigdquote:Op zondag 27 september 2026 19:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Van der Poel heeft wonderbenen of is op zoek naar een alibi.
Dit is wel een prima groep.quote:Op zondag 27 september 2026 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Veeg teken dat Mathieu al aan het is anticiperen.
Er werd geapplaudisseerd langs de kant!quote:Op zondag 27 september 2026 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg het idee dat Wout op komst is.
Speciaal voor grootmeester WOUTquote:Op zondag 27 september 2026 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er werd geapplaudisseerd langs de kant!
En daarmee ook voor Del Toroquote:Op zondag 27 september 2026 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt een matige situatie voor de Fransen.
Wout ookquote:
heb dat wel altijd een lelijke en vreemde trui gevonden van Sloveniëquote:Op zondag 27 september 2026 19:19 schreef Toby56 het volgende:
Roglic rijdt in de enige echte groene trui.
Dit ja, helemaal geen zin in Evenepoel.quote:Op zondag 27 september 2026 19:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Van Harakiri van Tsjeu en WOUT?
Hij koerst ontspannenquote:Op zondag 27 september 2026 19:22 schreef TheArt het volgende:
Met kans op een jinx, maar als je de aanvallen van Van der Poel ziet, lijkt het me niet dat ie niet in orde is. In tegendeel...
Niet helemaal toch?quote:Op zondag 27 september 2026 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ideale koerssituatie voor Evenepoel wel.
Lijkt mij dat dit ook een betere manier is dan op het (voor)laatste rondje wachten.quote:Op zondag 27 september 2026 19:22 schreef TheArt het volgende:
Met kans op een jinx, maar als je de aanvallen van Van der Poel ziet, lijkt het me niet dat ie niet in orde is. In tegendeel...
Ja dat is wel geluktquote:Op zondag 27 september 2026 19:24 schreef Flecha het volgende:
Van Aert zal ook Remco voor willen zijn
Rijdt ie voor Pidders?quote:
Wil Wout dat?quote:Op zondag 27 september 2026 19:24 schreef Flecha het volgende:
Van Aert zal ook Remco voor willen zijn
Als ze deze groep grijpen is ie meteen vertrokken, stukje Parijs.quote:
Met WOUT op 2?quote:Op zondag 27 september 2026 19:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Roglic als wereldkampioen zou wel geniaal zijn.
Vrees dat Rusthuis dat niet overleeft.quote:Op zondag 27 september 2026 19:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Roglic als wereldkampioen zou wel geniaal zijn.
En de commentaarcabine ook niet.quote:Op zondag 27 september 2026 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vrees dat Rusthuis dat niet overleeft.
Italianen?quote:Op zondag 27 september 2026 19:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zie weinig andere ploegen die gaan rijden
Gent Wevelgem 2020.quote:Op zondag 27 september 2026 19:26 schreef Szura het volgende:
Roglic kampioen nadat WOUT en Mathieu elkaar hebben kapot gemaakt is wel een droomscenario
Eigenlijk is Roglic veel te goed om geen wereldkampioen te zijn geweest, maar dat kun je ook over Van Aert zeggen.quote:Op zondag 27 september 2026 19:26 schreef Szura het volgende:
Roglic kampioen nadat WOUT en Mathieu elkaar hebben kapot gemaakt is wel een droomscenario
Rijdt er nog 1 van ze ruggen l tussen.quote:Op zondag 27 september 2026 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Frankrijk niet eens op kop jeetje
Seixas en Del Toro zullen toch wel op z'n wiel zitten.quote:Op zondag 27 september 2026 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ze deze groep grijpen is ie meteen vertrokken, stukje Parijs.
Australië voor wie?quote:
Vind het eenvoudiger om een Australische renner te vinden die hier iets kan bereiken dan een Spaanse.quote:
Om dan op het tussenstuk compleet choko gereden te wordenquote:Op zondag 27 september 2026 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Seixas en Del Toro moet samen even gaan op het bergje.
Gevallen met Vacek zoals ik net zei, Vacek daarna zelfs opgegeven.quote:Op zondag 27 september 2026 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pidcock met pech op een verkeerd moment.
Om straks weer te parkeren.quote:Op zondag 27 september 2026 19:30 schreef mitt het volgende:
Handig zo'n dommekracht als Simmons erbij.
Dit zijn wel veel hardrijders (en Roglicquote:Op zondag 27 september 2026 19:30 schreef mitt het volgende:
Handig zo'n dommekracht als Simmons erbij.
Wat voor overwinningsgebaar hij moet gaan maken straksquote:
Dat is gewoon de stijl van Pol.quote:
Is Pogi met een Isaac masker.quote:Op zondag 27 september 2026 19:34 schreef Makamba_ het volgende:
Zit inmiddels ook maar gewoon in het juichteam voor Roglic. Waarom rijdt Del Toro zich leeg voor Evenepoel?
Remco moet nu de boel saboteren, maar ik zie geen Puck in hem.quote:Op zondag 27 september 2026 19:35 schreef Faraday01 het volgende:
Ze zullen in G2 snel samen moeten werken anders is het klaar
Europa heeft veel meer renners vooraan.quote:Op zondag 27 september 2026 19:36 schreef TheArt het volgende:
Voor Evenepoel is dit natuurlijk ideaal, maar Amerika is in overtal.
Gaat hier nog niet echt op. Vind de domheid in tactiek bij sommige nu wel irritant. Voornamelijk omdat ik kinderachtig ben en het de Belgische dwerg echt niet gun.quote:Op zondag 27 september 2026 19:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Koersen zonder Pogacar zijn zo een genot.
Johannessen blijkbaar nog.quote:Op zondag 27 september 2026 19:39 schreef silverhill het volgende:
Rijdt er nog een Vuelta-ganger ergens vooraan?
Niet eens zo gek eigenlijk.quote:Op zondag 27 september 2026 19:39 schreef H.Vviv het volgende:
Simmons als wereldkampioen, dat zou wat zijn.
Onley.quote:Op zondag 27 september 2026 19:39 schreef silverhill het volgende:
Rijdt er nog een Vuelta-ganger ergens vooraan?
Hoogmoed.quote:Op zondag 27 september 2026 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
Wonderbenen of zich nog 1x leegrijden voor de show?
Onleyquote:
Alles op REMCO nu!quote:Op zondag 27 september 2026 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een pijnlijk momentje voor ons Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |