abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221862688
Heej.. Nukes??? Hahaha gaat echt nooit gebeuren. Het gaat om de angst.. Maar nukes? Nee hoor. Nooit op grote schaal.
De mensheid is namelijk een project! Geen experiment. En het project de mensheid zal niet falen. Want dan faalt de essentie van de mensheid en dus de schepper. En de schepper maakt geen fouten enkel de mens.
Je kan alleen je eigen ondergang bezegelen. Door mee te gaan in haat en verderf. Door van je hart een moordkuil te maken.
Geen geweld is nodig voor verandering.
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221862721
Komt door die immoral dicks die in power zijn
pi_221862786
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 17:22 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Komt door die immoral dicks die in power zijn
Die laten grote delen van Bangkok overstromen! :(
pi_221862829
Zit je lekker in een k hole of wat
pi_221862830
Iedereen met een greintje onderhandelaarsgeest weet en snapt dat kernwapens - en de dreiging hiermee - het ultieme diplomatieke overmachtsmiddel is om elke twijfelende badgast te kunnen voorzien van een duidelijke en onmiskenbare mogendheid tot richting aangeven.

Niemand die ze echt gebruikt. Elke leider en diplomaat weet dat bij gebruik, de rest zal volgen.
De wereld doet dan boem, worden we als mensheid voor 98% gedecimeerd en de overlevenden moeten het dan doen met een nucleair niemandsland waarbij ieder voorwerp in de open lucht genoeg radioactiviteit bevat om je alsnog te laten hemelen.

Dreigen met kernwapens = "je moet luisteren naar wat ik zeg want ik ben het niet eens met wat er hier gebeurt" keer 100.000 .
Google is your friend, abuse your friends
pi_221862896
Nukes bestaan niet eens heb ik wel eens gehoord.
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
pi_221864553
Genesis 1:26-27 God schiep de mens naar Zijn beeld.
We maken een fouten, dus Schepper ook. Juist dat fouten maken, daar leren wij het meest van.

Misschien moet het juist gebeuren, want bijna alle uitvinding of ontdekkingen bestaat uit ongeval of fout maken.
Schepper was misschien ooit net als wij, daar is hij overheen gegroeid. Het is vast de bedoeling dat wij; Door schade en schande wordt men wijs van.

Dus kernwapens kan het zomaar gebeuren, wellicht niet door de mens, maar door een AI.... die door de mens gemaakt.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zaterdag 26 september 2026 @ 21:26:17 #9
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221864796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 19:23 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]

Werkte 65 miljoen jaar geleden ook goed.
Dit heeft de mensheid gemaakt.
pi_221865237
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 21:26 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dit heeft de mensheid gemaakt.
Nog lang niet.
Maar het heeft wel de volgende stap in de evolutie mogelijk gemaakt.
pi_221865889
-ga weg-

[ Bericht 94% gewijzigd door miss_sly op 27-09-2026 00:42:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')