Toch is dit ze niet eerder gelukt.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:55 schreef H.Vviv het volgende:
De koers is eigenlijk ook maar simpel
Je hebt mijn sympathiequote:Op zaterdag 26 september 2026 18:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook 2 nachten maar 2 uur geslapen
Ja, en van Reusser, en van zowat iedereen. Dat ze gelost zouden worden door Puck hadden ze vanochtend vast niet verwacht.quote:
Maar ja er waren geen teamgenoten meer verder.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog wel 35km...eigenlijk was deze aanval een rondje te vroeg.
Terwijl ze zo boos was op Ferrand-Prevot.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:59 schreef DeeBee het volgende:
Deem is ook graatmager ondertussen, jeetje
Pakt Puck hier zilver?
Je hebt in de finale altijd landen die gaan meehelpen in de controle.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja er waren geen teamgenoten meer verder.
Sowieso langste vrouwenkoers ooit zo'n beetje begreep ik
Die kan nu lekker uitrusten, mocht Demi het niet redden heeft ze weer goede papierenquote:Op zaterdag 26 september 2026 19:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck speelt de rol modelploegmaat formidabel. Niet verwacht.
Het merk Demi die hypocriet is? Dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Terwijl ze zo boos was op Ferrand-Prevot.
Klopt, je had nog een rondje kunnen pappen en nat houden met Nico, maar dat is ook een risico. In principe is de ronde selectief genoeg om het alleen af te maken.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar ja er waren geen teamgenoten meer verder.
Sowieso langste vrouwenkoers ooit zo'n beetje begreep ik
Kan nog makkelijk 5kg af, alleen al bij haar kont/bovenbenen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:59 schreef DeeBee het volgende:
Deem is ook graatmager ondertussen, jeetje
Pakt Puck hier zilver?
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Puck een modelploegmaat is.
Slecht voor de spanning in de koers.quote:
Het rondje De Vries moesten ze noodgedwongen schrappen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog wel 35km...eigenlijk was deze aanval een rondje te vroeg.
Ik heb er doorgaans geen problemen mee wanneer de beste wint.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht voor de spanning in de koers.
Alsof Puck haar zou kunnen bijhouden.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht voor de spanning in de koers.
Twee weken lukte dat niet op hetzelfde parcours.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:07 schreef franklop het volgende:
Morgen gaat Remco dit ook doen hè
Misschien niet op de klim, maar wel elders
Zal wel hetzelfde scenario worden inderdaad.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:07 schreef franklop het volgende:
Morgen gaat Remco dit ook doen hè
Misschien niet op de klim, maar wel elders
Die heeft toch geen groot ego?quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Puck speelt de rol modelploegmaat formidabel. Niet verwacht.
Toen had hij toch een meltdown?quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:08 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Twee weken lukte dat niet op hetzelfde parcours.
Precies, het verbaast mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 september 2026 19:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch geen groot ego?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |