abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2026 @ 11:46:05 #1
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221847274
Nycole Dias onthult jarenlange wietverslaving: 'Was heel pittig'

quote:
Nycole Dias (23), bekend van 'Love Island' en 'Echte Meisjes in de Jungle', vertelt in haar vlog over een moeilijke periode uit haar leven. De realityster is naar eigen zeggen zes jaar verslaafd geweest aan wiet. Ze begon op jonge leeftijd met drugs, in een periode waarin ze zich door haar thuissituatie erg alleen voelde.

"Al het geld dat ik kreeg op mijn bankrekening was om mijn verslaving te voeden"

Nycole experimenteerde als tiener met harddrugs samen met vrienden, met wie ze inmiddels geen contact meer heeft. "Ik voelde me door mijn thuissituatie erg alleen. Dus door de drugs ervoer ik vrijheid die ik nooit had gekregen", deelt ze. Niet veel later begon ze ook met blowen.

Toen ze op haar zeventiende op zichzelf ging wonen, sloeg de verslaving naar eigen zeggen echt toe. "Op het moment dat ik leerde hoe ik een joint moest draaien was het klaar. Toen begon de verslaving echt in te kicken. Dat was heel pittig."

Tekst gaat verder onder de YouTube-video.

De verslaving had vervolgens grote gevolgen voor haar dagelijks leven. "Toen realiseerde ik me dat ik heel erg afhankelijk was van wiet. Als ik nog maar tien euro had koos ik er eerder voor om dat uit te geven aan wiet dan aan eten. Al het geld dat ik kreeg op mijn bankrekening was om mijn verslaving te voeden."

Ook tijdens haar deelname aan Love Island speelde de verslaving nog een grote rol. "Ik was nog steeds heel erg verslaafd dus toen ik daar verschillende uitbarstingen had, kwam dat door het afkicken." Uiteindelijk besloot Nycole hulp te zoeken en stapte ze naar de huisarts. Toch koos ze ervoor om zelf met haar verslaving aan de slag te gaan. "Ik schreef erover en was veel bezig met mijn geloof. Uiteindelijk was het na een week klaar."

Eerder vertelde El Che, bekend van De Bondgenoten, dat hij na zijn deelname verslaafd raakte aan verdovende middelen. Meer daarover zie je in de video hieronder.
Ach meisje was je verslaafd aan de wiets? :')
Wat moet het zwaar voor je geweest zijn om daar vanaf te komen
Het lijkt me een groter probleem dat je als volwassen vrouw in abacadabri gelooft
pi_221847285
quote:
Uiteindelijk was het na een week klaar."
nou nou nou wat heftig :')
  roze donderdag 24 september 2026 @ 11:50:04 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221847301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:47 schreef Moonversion het volgende:

nou nou nou wat heftig
Your beauty never ever scared me.
pi_221847346
Een wietverslaving niet kunnen bekostigen als "realityster"?
|MUSE| - Live @ AMSTERDAM 29-11-2026
Ein Besonderes unter den Besten.
  Spellchecker donderdag 24 september 2026 @ 12:11:03 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221847389
Ik zou ook wel wat extra's moeten hebben om aan die baggerprogramma's mee te doen.
  donderdag 24 september 2026 @ 12:16:57 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_221847411
_O- _O- aansteller
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_221847624
Wiet roken erg vinden :')
U MAD?
pi_221849666
quote:
81s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:01 schreef nostra het volgende:
Een wietverslaving niet kunnen bekostigen als "realityster"?
En dan zijn de harddrugs ook nog eens de gatewaydrugs naar de wiet. Hoor je ook niet elke dag.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221851292
Nou wie heeft er nou niet een paar jaar lang een 10tje per dag gerookt.
Ja ok heel veel mensen niet maar ook hele volksstammen wel hoor. Sta er niet zo van te kijken eigenlijk.
I can't help it, if I'm lucky
  donderdag 1 oktober 2026 @ 15:03:14 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221892551
wie?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')