abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221864947
Moeten zulke gasten geen TBS krijgen?
  zaterdag 26 september 2026 @ 21:45:26 #127
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221864960
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 21:43 schreef Candymannetje het volgende:
Moeten zulke gasten geen TBS krijgen?
Schijnt dat het voornamelijk voorbehouden is aan psychisch gestoorde mensen die in staat zijn tot moord en verkrachting.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221864981
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 21:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Schijnt dat het voornamelijk voorbehouden is aan psychisch gestoorde mensen die in staat zijn tot moord en verkrachting.
Psychisch gestoord lijkt me wel duidelijk.
pi_221866101
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat is niet waar. :')
Deze looijkartel gasten zijn dieptriest, van mij mogen ze een enkeltje Siberië. Hier op FOK! werd Braddie ook telkens aangepakt voornamelijk uit KLB weet ik mij te herinneren. Oh en ik las een post hier dat Braddie hier niet werd gepest. Daar heb ik 1 reactie op:

:')

Dat gezegd hebbende: laten we ook niet doen alsof Bradge een lieverdje was. Vooral tijdens zijn laatste paar streams liep hij, op zijn zachtst gezegd, geïrriteerd te reageren op zijn chat. Dan zit je ook te denken waarom ga je überhaupt live als je in een slecht humeur bent? Je hoeft anderen niet verrot uit te schelden.

[ Bericht 4% gewijzigd door User98182 op 27-09-2026 02:05:50 ]
pi_221866104
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:11 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Mwah, dat waren geen fokkers hoor
KLB lopen een hoop van dat soort typetjes/figuren rond
pi_221866125
Schoolvoorbeeld van een clusterfuck.
...hier om je mars te breken.
pi_221866453
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 01:58 schreef User98182 het volgende:

[..]
KLB lopen een hoop van dat soort typetjes/figuren rond
Geregistreerd opwoensdag 20 augustus 2025 @ 23:19
Laatste bezoek5 uur, 26 minuten geleden.
Aantal forumposts304 (1 per dag)

:')
pi_221866538
Oh ja Bradge wat een bijzonder sociaal expiriment was dat _O- .

En voor mensen vol op de medelijden bandwagen klimmen laten we vooral niet vergeten dat hij ook bepaald geen lieverdje was online. En heel wat slachtoffers gemaakt heeft in zijn brute bedeltocht voor een toetsenbord en thuisbezorgd.
blablablabla
pi_221866555
Mongolen die mongolen pakken. Gewoon allemaal de gevangenis in.
pi_221866557
Een simpel persoon waar enorm veel misbruik van gemaakt werd. Sterkte, Bradge!
  zondag 27 september 2026 @ 08:59:59 #136
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221866595
Bradge mag dan een halve mafklapper zijn, het is wel ONZE halve mafklapper. En een beetje van AutoWeek ook trouwens.
En misschien nog wel meer fora waar hij actief was?
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_221866610
Looijkartel.
Hele mooie naam, klinkt ook wel gevaarlijk ergens.
Mooi gedaan en creatief
Vakman pur sang
pi_221866626
Polka defense force
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zondag 27 september 2026 @ 15:21:55 #139
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221868918
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2026 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Looijkartel.
Hele mooie naam, klinkt ook wel gevaarlijk ergens.
Mooi gedaan en creatief
Ze hebben een achternaam gepakt en daar 'kartel' achter gezet. Wellicht dat je het fonetisch mooi vindt ofzo, maar creatief is anders. Ik ben ook niet creatief en verzin aan de lopende band dat soort woorden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221873960
Heeft dat programma online criminelen ontmaskerd iets te maken met het aanhouden van de daders? vond dat een raar tv programma Bekijk deze YouTube-video
pi_221874178
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 08:39 schreef Elan het volgende:
Oh ja Bradge wat een bijzonder sociaal expiriment was dat _O- .

En voor mensen vol op de medelijden bandwagen klimmen laten we vooral niet vergeten dat hij ook bepaald geen lieverdje was online. En heel wat slachtoffers gemaakt heeft in zijn brute bedeltocht voor een toetsenbord en thuisbezorgd.
Ja dat vind ik ook. Het is echter wel heel laag, om dan maar zijn nichtje en alles aan te pakken. Die kunnen er niks aan doen.

Ook de buurt lastig vallen, pizza bezorgers en veel meer. Laat die mensen er buiten.

Maar goed het is nooit goed om het recht in eigen hand te nemen, vanwege dit soort excessen.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221874361
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 21:40 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ja dat vind ik ook. Het is echter wel heel laag, om dan maar zijn nichtje en alles aan te pakken. Die kunnen er niks aan doen.

Ook de buurt lastig vallen, pizza bezorgers en veel meer. Laat die mensen er buiten.

Maar goed het is nooit goed om het recht in eigen hand te nemen, vanwege dit soort excessen.
Oh ja die gasten zijn gestoord dat moge duidelijk zijn.

Al heeft Bradge ook op camera mensen de dood in gewenst (Praadje) bedreigd thuis op te zoeken (Daniel de Ridder lol) en wat voor lage shit al niet. Ging nog steeds veel te ver allemaal. Al genereerde al de ophef ook wel weer views kan ik me zo voorstellen en daar was het hem puur om te doen.
blablablabla
pi_221874431
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 21:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh ja die gasten zijn gestoord dat moge duidelijk zijn.

Al heeft Bradge ook op camera mensen de dood in gewenst (Praadje) bedreigd thuis op te zoeken (Daniel de Ridder lol) en wat voor lage shit al niet. Ging nog steeds veel te ver allemaal. Al genereerde al de ophef ook wel weer views kan ik me zo voorstellen en daar was het hem puur om te doen.
Wie zal het zeggen, de Badge was geen heilig boontje, maar dat geeft natuurlijk geen vrijbrief om te doen wat die gasten hebben gedaan.

En dat moet ik dan wel weer zeggen, de Bradge deed het wel allemaal open en bloot, hij verstopte zich niet achter een anoniem profiel.

Niet leuk voor Praadje en zo, maar ik denk dat de Bredge meer het stoute kind was, terwijl het kartel de losgeslagen tieners waren.

Ik blijf het triest vinden dat je in de dertig bent en dan voor iets als dit bij de rechter moet zitten. _O-
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221874837
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef WouterBoeve het volgende:
Heeft dat programma online criminelen ontmaskerd iets te maken met het aanhouden van de daders? vond dat een raar tv programma Bekijk deze YouTube-video
Heb je een TL;DR? Wanneer is dat programma trouwens uitgezonden?
pi_221874844
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 21:29 schreef WouterBoeve het volgende:
Leest hier iemand mee op fok die werkt voor deze trieste familie de Mol? Dat de video paar uur na jouw post in eens geclaimd wordt door Endemol bv
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221875044
Jezus, wat een debielen. 0,0 zelfreflectie, 0,0 inzicht in wat ze nou eigenlijk aan het doen zijn.

...en dan die straffen???

Ze hadden eigenlijk stuk voor stuk een decennium achter tralies moeten verdwijnen.
pi_221875538
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 00:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Leest hier iemand mee op fok die werkt voor deze trieste familie de Mol? Dat de video paar uur na jouw post in eens geclaimd wordt door Endemol bv
Geen idee over welke video je het hebt, ik zie geen linkje?

Maar het programma klopte van geen kanten en de dader die ze aanwezen is niet de de persoon die nu voor de rechter staat.

Daarnaast wel opvallend dat een aantal accounts in dit topic posten die de afgelopen tijd behoorlijk stil lagen en nu ineens weer tot leven komen :7
pi_221875551
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 09:32 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Geen idee over welke video je het hebt, ik zie geen linkje?

Maar het programma klopte van geen kanten en de dader die ze aanwezen is niet de de persoon die nu voor de rechter staat.

Daarnaast wel opvallend dat een aantal accounts in dit topic posten die de afgelopen tijd behoorlijk stil lagen en nu ineens weer tot leven komen :7

Deze Bekijk deze YouTube-video

Dan heeft iemand die dit topic meeleest video wss gerapporteerd en wil niet dat deze online op YouTube staat
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221875576
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 09:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Deze Bekijk deze YouTube-video

Dan heeft iemand die dit topic meeleest video wss gerapporteerd en wil niet dat deze online op YouTube staat
Dank u, ik zit mobiel en dacht dat het een plaatje was _O-

Maar de video werkt hier gewoon, dus niet offline gehaald?
pi_221875613
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2026 09:38 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Dank u, ik zit mobiel en dacht dat het een plaatje was _O-

Maar de video werkt hier gewoon, dus niet offline gehaald?
Dan mag ik het niet kijken vanuit Spanje. 🥲

Maar had em volgens mij al eens gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')