Blijkbaar wel, anders was zijn voorarrest niet verlengdquote:Op vrijdag 25 september 2026 13:13 schreef Durmada het volgende:
Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het ziet er allemaal wat raar uit, maar echt harde bewijzen zijn er niet.
Ik zie vooral indirecte bewijzen vooralsnog. Maar nog weinig wat hem direct linkt aan het overlijden van zijn vrouw. Dat hij hoofdverdachte is moge duidelijk zijn, maar daarin zijn wel vaker kwalijke fouten gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was zijn voorarrest niet verlengd
Maar fijn dat jij op de stoel van de rechter gaat zitten
Op indirecte bewijzen kan ook gewoon een veroordeling volgen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:19 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik zie vooral indirecte bewijzen vooralsnog.
Absoluut, maar er zullen altijd vraagtekens blijven.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Op indirecte bewijzen kan ook gewoon een veroordeling volgen.
Ja en laat de verdachte eens heel bijdehand doet en helemaal niets zegt.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Absoluut, maar er zullen altijd vraagtekens blijven.
Het is een beetje een eng mannetje ja, maar op basis daarvan kan je iemand niet veroordelen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en laat de verdachte eens heel bijdehand doet en helemaal niets zegt.
Lachen naar de familie van het slachtoffer als hij binnenkomt en beetje elitair voordoen. Gast was een werkloze loser.
Ipv te rouwen.
Dan mag hij wel eens gaan uitleggen waarom er een piek was in het energieverbruik midden in de nacht terwijl er een dode vrouw in zijn huis lagquote:Op vrijdag 25 september 2026 13:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het is een beetje een eng mannetje ja, maar op basis daarvan kan je iemand niet veroordelen natuurlijk.
Is het tijdstip van overlijden eigenlijk wel duidelijk? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens gaan uitleggen waarom er een piek was in het energieverbruik midden in de nacht terwijl er een dode vrouw in zijn huis lag
Ze zou “uren” in het bad gelegen hebben, en om 21:30 haar laatste werkgerelateerde berichten verzonden hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is het tijdstip van overlijden eigenlijk wel duidelijk? Volgens mij niet.
Dat hoeft hij natuurlijk helemaal niet. En een piek in het energieverbuik is verdacht, maar biedt weinig zekerheid.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mag hij wel eens gaan uitleggen waarom er een piek was in het energieverbruik midden in de nacht terwijl er een dode vrouw in zijn huis lag
De enige kaart die hij heeft is als de doodsoorzaak niet vastgestelt kan worden, anders gaat hij zeker op het overige bewijs veroordeelt worden.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat hoeft hij natuurlijk helemaal niet. En een piek in het energieverbuik is verdacht, maar biedt weinig zekerheid.
Precies, op het moment dat ze dood aangetroffen werd, lag ze uren in het bad, kan dan ook vanaf zeven uur. Sluit dus niet uit dat ze zelf de droger aangezet heeft, allemaal heel erg onwaarschijnlijk, maar goed.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze zou “uren” in het bad gelegen hebben, en om 21:30 haar laatste werkgerelateerde berichten verzonden hebben.
Meer is daar niet over bekend.
Ja, stond ook ergens, maar Clen was onbereikbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2026 14:05 schreef ootjekatootje het volgende:
Zouden haar collega’s hem ook gebeld hebben die morgen?
Ja, gevonden in het Parool. Waarom zou die de telefoon niet opgenomen hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2026 14:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, stond ook ergens, maar Clen was onbereikbaar.
Dat is dan ook helemaal niet verdacht, hoor. En ik snap iets anders nog steeds niet, de oppas deed de deur open, maar Clen en kind waren er nog niet eens, spreek je zo vreemd af met een oppas? Of het zou kunnen zijn dat zij zowel oppas als schoonmaakster was.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, gevonden in het Parool. Waarom zou die de telefoon niet opgenomen hebben?
Het was hun au pair, hij heeft video’s online gezet over zijn geweldige leven. Daar zie je de au pair ook in, Leonie niet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is dan ook helemaal niet verdacht, hoor. En ik snap iets anders nog steeds niet, de oppas deed de deur open, maar Clen en kind waren er nog niet eens, spreek je zo vreemd af met een oppas? Of het zou kunnen zijn dat zij zowel oppas als schoonmaakster was.
Aha, dan snap ik het. Want een oppas roep je pas op met een kind thuis, lijkt mij. En die au-pair was toevallig een nachtje weg? Manoman, het wordt steeds vreemder.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het was hun au pair, hij heeft video’s online gezet over zijn geweldige leven. Daar zie je de au pair ook in, Leonie niet.
Geen idee of ze inwonend was, maar hij noemde haar zo. Kan ook elitair gedrag zijn en gewoon een studente die een x aantal uren per week daar hulp in de huishouding was. En dus op vaste tijden daar kwam werken.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Aha, dan snap ik het. Want een oppas roep je pas op met een kind thuis, lijkt mij. En die au-pair was toevallig een nachtje weg? Manoman, het wordt steeds vreemder.
Oja, zou uiteraard kunnen, zo'n type poeha opschepper lijkt ie mij wel.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee of ze inwonend was, maar hij noemde haar zo. Kan ook elitair gedrag zijn en gewoon een studente die een x aantal uren per week daar hulp in de huishouding was. En dus op vaste tijden daar kwam werken.
De advocaat van zo'n gast moet toch ook advies geven dat het net zich lijkt te sluiten en dat hij zich wat minder elitair en verdacht moet opstellen? Of is dit juist een strategie? Want dan is het wel een hele vreemde strategie.quote:Op vrijdag 25 september 2026 13:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en laat de verdachte eens heel bijdehand doet en helemaal niets zegt.
Lachen naar de familie van het slachtoffer als hij binnenkomt en beetje elitair voordoen. Gast was een werkloze loser.
Ipv te rouwen.
Zo'n 'gestoord' type zou zomaar kunnen denken dat ie slimmer is dan zijn advocaten. En psychiaters is ie vast ook te slim af, denkt ie.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De advocaat van zo'n gast moet toch ook advies geven dat het net zich lijkt te sluiten en dat hij zich wat minder elitair en verdacht moet opstellen? Of is dit juist een strategie? Want dan is het wel een hele vreemde strategie.
Die man is gewoon zo, staat met een stalen gezicht te vertellen dat die topverkoper is en vastgoed heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De advocaat van zo'n gast moet toch ook advies geven dat het net zich lijkt te sluiten en dat hij zich wat minder elitair en verdacht moet opstellen? Of is dit juist een strategie? Want dan is het wel een hele vreemde strategie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |