abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221845884
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:10 schreef Estate2 het volgende:

[..]
Omdat die dagen ook een collega van haar onder verdachte omstadigheden om het leven kwam?

Er is toen onderzocht of het iets met elkaar te maken zou hebben.

Nu is het gewoon een (onbelangrijk) feit wat aan de zaak blijft hangen.
Plus ook nog een incident tussen de moorden in waarbij er een vernieling plaats vond op het hoofdkantoor, geloof tussen de moorden in.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_221846663
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 19:21 schreef raptorix het volgende:
Wat me trouwens ook niet zou verbazen is als ze eventueel data uit zijn smartphone of healthwatch data gaan halen, als hij zegt pas later wakker te zijn geworden dan gaan ze dat in zijn telefoon terugzien, elke keer als jij je telefoon oppakt registreert je telefoon dat, laat staan dat je hem ontgrendelt.
Hij heeft om 04:00 zijn telefoon twee keer geopend met Face ID, daarna kwam die piek in het stroomverbruik.
pi_221846674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij heeft om 04:00 zijn telefoon twee keer geopend met Face ID, daarna kwam die piek in het stroomverbruik.
Ja dat had ik inmiddels gelezen.
  donderdag 24 september 2026 @ 09:54:43 #29
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221846681
Hij had beter een verhaal kunnen ophangen dat ze niet altijd op dezelfde kamer sliepen en in hetzelfde bed. Dat was wel geloofwaardig geweest. Zeker met een jong kind wat wel eens voor gebroken nachten zorgde.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221846794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij had beter een verhaal kunnen ophangen dat ze niet altijd op dezelfde kamer sliepen en in hetzelfde bed. Dat was wel geloofwaardig geweest. Zeker met een jong kind wat wel eens voor gebroken nachten zorgde.
Iedereen wil toch naast de grote Clen liggen?

Apart slapen zou kunnen wijzen op relatieproblemen. Iets wat hij juist bij hoog en laag ontkend.
  donderdag 24 september 2026 @ 10:38:23 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221846903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 10:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Iedereen wil toch naast de grote Clen liggen?

Apart slapen zou kunnen wijzen op relatieproblemen. Iets wat hij juist bij hoog en laag ontkend.
Ik begrijp de gedachtegang maar vind die niet van deze tijd.
Je bent toch gek als je om acht uur op moet om naast iemand te gaan liggen waarvan de wekker om 6:00 gaat
pi_221847107
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2026 21:49 schreef MissButterflyy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Hij klinkt echt ontzettend arrogant en strijdvaardig.
Wat een walgelijk figuur, zoals je hem ook hoort praten, daar zitten wel een flink aantal steken los met grootheidswaanzin. Ben benieuwd hoe zijn ouders en eigen familie hem beoordelen als je kind of broer zoiets uitvreet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221847122
Levenslang met tbs por favor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221847123
Mijn scenario:

Ruzie gekregen in de badkamer, er is geduwd, getrokken, al of niet gepland overlijdt ze of komt verkeerd terecht en is bewusteloos (ze had hier en daar blauwe plekken).
Hij bedenkt in paniek het scenario waarbij hij haar in bad legt met heet water aan... tikt of schud later nog ff aan haar knie (aangeraakt na dood) of ze echt dood is en gaat badkamer opruimen, spullen wassen in de veronderstelling de sporen uit te wissen (piek in energieverbruik).

pi_221847151
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Opgezocht "hoe doodsoorzaak onbekend laten worden" -> haar in bad gelegd -> water aan -> uren laten weken.
pi_221847175
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:21 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Opgezocht "hoe doodsoorzaak onbekend laten worden" -> haar in bad gelegd -> water aan -> uren laten weken.
Dat is uit te lezen toch?
pi_221847177
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:14 schreef epicbeardman het volgende:
Levenslang met tbs por favor
Dat kan helemaal niet Hans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221847201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat kan helemaal niet Hans
Dan moeten de wetten eens aangepast worden, maarja tbs komt die dwaas toch niet meer uit als ik het zo hoor
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221847211
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dan moeten de wetten eens aangepast worden, maarja tbs komt die dwaas toch niet meer uit als ik het zo hoor
Hoezo de wetten aangepast worden

Een tbs maatregel is erop gericht iemand te behandelen en terug te laten keren in de maatschappij. Een levenslange straf niet.

Die kunnen dus nooit samen gegeven worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221847277
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Een tbs maatregel is erop gericht iemand te behandelen en terug te laten keren in de maatschappij. Een levenslange straf niet.

Omdat hij duidelijk psychisch niet in orde is als je zijn algehele mimiek bekijkt. Gast is een loserpshyco.

En ja ik weet heus wel hoe het werkt hoor, hoef je niet te vertellen.

Iedereen weet toch dat hij binnen paar jaar door vrouwen wordt opgehemeld als hij vrij is, en podcastjes gaat maken, interviews en bner wordt

#femicide
pi_221847352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Waarom?
Waarom investeren in een TBS-behandeling voor iemand die levenslang heeft en niet meer vrij gaat komen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_221847360
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:46 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat hij duidelijk psychisch niet in orde is als je zijn algehele mimiek bekijkt. Gast is een loserpshyco.

En ja ik weet heus wel hoe het werkt hoor, hoef je niet te vertellen.

Iedereen weet toch dat hij binnen paar jaar door vrouwen wordt opgehemeld als hij vrij is, en podcastjes gaat maken, interviews en bner wordt

#femicide
Je weet duidelijk niet hoe het werkt, anders zou je het wel beter verwoorden.
Smile.
pi_221847379
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:04 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Je weet duidelijk niet hoe het werkt, anders zou je het wel beter verwoorden.
De reden dat ik het niet beter verwoord is dat jullie meningen mij weinig interesseren. Mijn punt was gewoon levenslang niet meer naar buiten. Mag ook met prikje. Maar jij wil wss dat hij vrijspraak krijgt.
pi_221847384
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, dus gewoon levenslang opsluiten en nooit meer vrijlaten deze absolute psychopaat.
pi_221847388
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Waarom?
Waarom investeren in een TBS-behandeling voor iemand die levenslang heeft en niet meer vrij gaat komen?
Gewoon om hem te pesten, en alsof we niet juist tbs gebruiken voor een echte levenslange opsluiting.

Levenslang in Nederland is 25 jaar ofzo 😂 zelfs als je een toekomstig premier neerknalt ben je paar jaar later weer vrij
pi_221847400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:10 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Gewoon om hem te pesten, en alsof we niet juist tbs gebruiken voor een echte levenslange opsluiting.

Levenslang in Nederland is 25 jaar ofzo 😂 zelfs als je een toekomstig premier neerknalt ben je paar jaar later weer vrij
Nee Levenslang is levenslang.
pi_221847402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
De reden dat ik het niet beter verwoord is dat jullie meningen mij weinig interesseren. Mijn punt was gewoon levenslang niet meer naar buiten. Mag ook met prikje. Maar jij wil wss dat hij vrijspraak krijgt.
Hahahaha.
Smile.
pi_221847593
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee Levenslang is levenslang.
Hoezo na 25 jaar wordt opnieuw beoordeeld, en je weet nu al dat hij bij lange na geen levenslang gaat krijgen
pi_221847599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 12:14 schreef BennieButtfuck het volgende:

[..]
Hahahaha.
Alleen jou naam al 🥲
pi_221848348
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Hoe verklaarde hij dan dat haar telefoon in hun bed lag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')