Tweedes!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berasetegi is altijd goed voor een mooie 14e plaats. Die kan je alvast maar beter hebben. Zo makkelijk is het parkoers ook weer niet.
Dat is mooi vroeg, maar dan met die inderdaad. Alles een weekje eerder dan dit jaarquote:Op zondag 4 oktober 2026 22:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar starten we volgend jaar mee @:pino112 ?
Ik las deze week dat we met de Vuelta Ciclista a Canarias een nieuwe eerste profkoers hebben. 14 januari al.
Wat een vormquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Benieuwd of mijn team nog brieven van de UCI gaat krijgen
Even de onderlinge confrontaties van de top 8 op een rijtje:quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 21:08 schreef hhh38 het volgende:
Met 4 speelrondes te gaan nog 8 kanshebbers op de overwinning, dat moet een record zijn.
Heb in 2 rondjes nog geen renners. Heb geen grote illusies dat ik nog winquote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Even de onderlinge confrontaties van de top 8 op een rijtje:
67
@:franklop - @:Steven184
@:Mexicanobakker - @:Immerdebestebob
@:Robbiati - @:Dale__Cooper
68
-
69
@:wimderon - @:Dale__Cooper
70
@:Robbiati - @:Steven184
Nog 5 zespuntenwedstrijden, waarvan 3 in de komende speelronde!
Het is mathematisch nog mogelijk!quote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb in 2 rondjes nog geen renners. Heb geen grote illusies dat ik nog win
Benieuwd wat @Steven184 en @wimderon ervoor over hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is mathematisch nog mogelijk!
Maar om de titelstrijd spannend te houden kan je komende ronde beter verliezen inderdaad
Ene Ciccone in Lombardije..vermoeden van..quote:Op woensdag 7 oktober 2026 11:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb in 2 rondjes nog geen renners. Heb geen grote illusies dat ik nog win
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |