Berasetegi is altijd goed voor een mooie 14e plaats. Die kan je alvast maar beter hebben. Zo makkelijk is het parkoers ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup-finale tegen @:Felagund dit weekend
Bij EK mannen hebben we beide niemand
Tour of Vendee heeft Felagund troefkaart Venturini. Bij Rakettenploeg moet iedereen altijd puntjes rapen dus dat is gevaarlijk. Daar heb ik dan Berasategi tegenover in een vlakke koers, dat wordt m niet.
Mocht het nog gelijk blijven dan heb ik bij Coppa Agostini drie man aan start.
Dat was de halve finalequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup-finale tegen @:Felagund dit weekend
Tour of Vendee heeft Felagund troefkaart Venturini. Bij Rakettenploeg moet iedereen altijd puntjes rapen dus dat is gevaarlijk. Daar heb ik dan Berasategi tegenover in een vlakke koers, dat wordt m niet.
2022 - Venturini 13equote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berasetegi is altijd goed voor een mooie 14e plaats. Die kan je alvast maar beter hebben. Zo makkelijk is het parkoers ook weer niet.
Wij van de Patattenachtervolging zijn verrukt, nee dolblij, dat Emils niet start op het EK.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2022 - Venturini 13e
2023 - Venturini 5e
2024 - geen koers
2025 - Venturini 4e
Ik ben NIET optimistisch
Wijkt dit af van de gemiddelde deelnemer?quote:Op woensdag 30 september 2026 21:25 schreef franklop het volgende:
Posities waar @:wimderon (momenteel #1) niet op heeft gestaan dit seizoen aan het eind van een speelronde;
8
13
16
18
19
28
30
36
De huidige nummer 18 heeft niet op plekken 1-15 gestaan bijvquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 13:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wijkt dit af van de gemiddelde deelnemer?
Laatste twee rondes gewonnen vriendquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:38 schreef hhh38 het volgende:
Een dubbele choke van @:Steven184 en @:Mexicanobakker
Ik heb het over het weggeven van de voorsprong die jullie hadden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Laatste twee rondes gewonnen vriend
Matchdayquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Croky Cup-finale tegen @:Fretwork dit weekend
Tour of Vendee heeft Fretwork troefkaart Venturini. Bij Rakettenploeg moet iedereen altijd puntjes rapen dus dat is gevaarlijk. Daar heb ik dan Berasategi tegenover in een vlakke koers, dat wordt m niet.
Dat was gepland.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het over het weggeven van de voorsprong die jullie hadden.
De nummer 50 op PCS van dit wielerjaar gaat het klusje klarenquote:Op zondag 4 oktober 2026 12:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Matchday
Qua startlijst weinig veranderd, alleen bij de Coppa is Tesfatsion erbij gekomen voor @:Fretwork
Tweedes!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Berasetegi is altijd goed voor een mooie 14e plaats. Die kan je alvast maar beter hebben. Zo makkelijk is het parkoers ook weer niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |