Maar inderdaad wel moment om nieuw duo te zoeken. Geen idee wie. Lijkt me best lastig om deze twee helden op te volgen.quote:Op zondag 20 september 2026 13:56 schreef SimonB. het volgende:
Begrijpelijke beslissing.
Toch zullen Bert en Ernie nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zondag 20 september 2026 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit blijft de allermooiste, Ernie is tuig.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ja, voor een streamingdienst geloof ik. Er komt immers nog altijd nieuw materiaal uit de VS.quote:Op zondag 20 september 2026 14:22 schreef mitt het volgende:
Zoals hierboven wist ik helemaal niet dat er nog nieuwe afleveringen van Bert en Ernie. Dacht dat het allang was gestopt.
A.J Boekestijn als Bertquote:Op zondag 20 september 2026 15:36 schreef TLC het volgende:
Ik zou Jochem Meijer wel een geschikte Ernie vinden
Die kan het dan in z'n eentje gewoon doen, hij kan Haenen namelijk perfect nadoen. Maar ergens vind ik dat weer niet goed, een stem van een voorganger nadoen. Eigenlijk moeten we er gewoon helemaal mee stoppen en desnoods de bestaande filmpjes blijven herhalen, zoals als gezegd is de doelgroep toch elke paar jaar een andere en de inhoud is tijdloos. En Sesamstraat is in de praktijk al voorbij al voor de dood van Aart, dus waarom zou je er nog moeite in steken.quote:Op zondag 20 september 2026 15:36 schreef TLC het volgende:
Ik zou Jochem Meijer wel een geschikte Ernie vinden
Bij content die ouder is dan een jaar of 15 kan je het vaak wel aan de beeldkwaliteit zien.quote:Op zondag 20 september 2026 21:31 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]Eigenlijk moeten we er gewoon helemaal mee stoppen en desnoods de bestaande filmpjes blijven herhalen, zoals als gezegd is de doelgroep toch elke paar jaar een andere en de inhoud is tijdloos. En Sesamstraat is in de praktijk al voorbij al voor de dood van Aart, dus waarom zou je er nog moeite in steken.
Dit ja, ik heb er als kleuter in de jaren zeventig van genoten, mijn kinderen toen ze klejn waren en wie weet komen er op een dag kleinkinderen, zoals je zegt, het is echt tijdloos, en het blijft schitterend om te zien.quote:Op zondag 20 september 2026 21:31 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Die kan het dan in z'n eentje gewoon doen, hij kan Haenen namelijk perfect nadoen. Maar ergens vind ik dat weer niet goed, een stem van een voorganger nadoen. Eigenlijk moeten we er gewoon helemaal mee stoppen en desnoods de bestaande filmpjes blijven herhalen, zoals als gezegd is de doelgroep toch elke paar jaar een andere en de inhoud is tijdloos. En Sesamstraat is in de praktijk al voorbij al voor de dood van Aart, dus waarom zou je er nog moeite in steken.
Tijdje terug werd de geupscalde versie uitgezonden van Good Bad and Ugly. Terwijl die in het VHS tijdperk een upgrade kreeg en ook in het DVD tijdperk. Nu kan die er weer minimaal 25 jaar tegenaan. Clints' legacy gaat echt ver in de toekomst nog mensen entertainen.quote:Op zondag 20 september 2026 21:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Bij content die ouder is dan een jaar of 15 kan je het vaak wel aan de beeldkwaliteit zien.
Digitaal oppoetsen en upscalen kan, maar er zit een grens aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |