Wel eens van menselijkheid gehoord?quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:28 schreef DoubleDip het volgende:
Waarom zou je over de schutting moeten kijken?
Niet jouw kinderen, niet jouw verantwoordelijkheid.
Goed gedaan Joop.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:32 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Wel eens van menselijkheid gehoord?
Ik heb hier al wel eens een kleine peuter van de straat moeten plukken omdat die door de voordeur van zijn ouderlijk huis naar buiten was ontsnapt zonder begeleiding terwijl er een auto aankwam.
Dat deed het buurmeisje in mijn oude wijk constant.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:43 schreef cinderloom het volgende:
Als je ooit een menselijke noodkreet hebt gehoord weet je gelijk hoe dat klinkt. Geldt voor volwassenen en kind.
Klinkt als: een gil met de mond wagenwijd open.
Dat weet ik , de aanleiding voor het opengooien van dit topic is dat ik wel eens veel verhalen van mensen hoor in de trant van "Ik hoorde dit en dat, ben gelijk gaan kijken en het was goed mis!"quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:41 schreef maily het volgende:
[..]
Goed gedaan Joop.
Maar niet iedereen is altijd thuis.
Niet iedereen hoort alles. Als je aan het stofzuigen bent of aan het gamen. In de zomer zijn mensen vaker buiten, zijn ramen en deuren ook vaker open.
Je hoort echt wel het verschil tussen kindergekrijs (woede of frustraties) of kindergehuil (kapot knietje door valpartij).quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat weet ik , de aanleiding voor het opengooien van dit topic is dat ik wel eens veel verhalen van mensen hoor in de trant van "Ik hoorde dit en dat, ben gelijk gaan kijken en het was goed mis!"
Ik vergelijk dat met mijn eigen ervaringen met geschreeuw en gekrijs en bedacht me of ik überhaupt het verschil wel zou kunnen horen.
Ik ga echt niet kijken bij iedereen waar gegild wordtquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:49 schreef SimonB. het volgende:
Ik woon in een tamelijk kinderrijke buurt dus je hoort, met name met mooi weer, nog wel eens wat geschreeuw en gekrijs. Het meeste kun je inderdaad afdoen als onschuldig. Toch is er zo heel af en toe een geluid bij waarbij je denkt, dit klinkt serieus.
Ga je kijken, blijkt er alsnog niets of weinig aan de hand te zijn.
Maar ik kijk liever tien keer teveel en onnodig dan één keertje te weinig waarbij je dan achteraf denkt: Shit, ik hoorde het en heb niets gedaan.....
Heb jij nooit buren gehad met een zwembadje in de tuin? Dan hebben de kids de hele dag de mond wijd open en zijn niet bepaald stil.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:43 schreef cinderloom het volgende:
Als je ooit een menselijke noodkreet hebt gehoord weet je gelijk hoe dat klinkt. Geldt voor volwassenen en kind.
Ik ook niet. Ja om kalmeringsmiddelen in het drinken te doen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga echt niet kijken bij iedereen waar gegild wordt
Rubber hamerquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja om kalmeringsmiddelen in het drinken te doen.
Als het eerder genoemde niet werkt.quote:
Wat een zakkige reactie.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:49 schreef incel het volgende:
Voor mij is het vooral hoe lang het duurt. Minuutje oke maar als het echt 5+min duurt zou ik wel politie bellen om te klagen
Ik heb PDDnos en ben extra gevoelig voor stimulatie van dingen als ongewenst geluid etc.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:51 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb PDDnos en ben extra gevoelig voor stimulatie van dingen als ongewenst geluid etc.
Heb ze hier al regelmatig uit het speeltuintje moeten trappen 's avonds omdat ik wilde slapen en ze zaten te schreeuwen naar elkaar
Het was niet eens het schreeuwen waar ik last van had maar meer de achterlijke 'muziek' van hun bluetooth speakersquote:
Regelmatig mensen uit een speeltuintje trappen omdat je niet kunt slapen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Het was niet eens het schreeuwen waar ik last van had maar meer de achterlijke 'muziek' van hun bluetooth speakers
Ja het zit vlak bij m'n raam en ik vind dat vervelendquote:Op zaterdag 19 september 2026 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Regelmatig mensen uit een speeltuintje trappen omdat je niet kunt slapen.
Dat zijn geen kinderen, maar tieners.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Het was niet eens het schreeuwen waar ik last van had maar meer de achterlijke 'muziek' van hun bluetooth speakers
Oordopjes aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Ja het zit vlak bij m'n raam en ik vind dat vervelend
Alles onder de 16 zijn nog kinderen, vanaf 16+ zijn ze pas legaalquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat zijn geen kinderen, maar tieners.
En wat zei de pliesie toen jij hun belde met je klacht?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Ja het zit vlak bij m'n raam en ik vind dat vervelend
Lol ik liep er zelf gewon heel boos en streng kijkend naartoe en toen zei 1 zo'n gast tegen die andere "ey boys kom we gaan" lol ik ben gewoon de baas en heb een woning want ik ben volwassen en zij zitten buiten omdat ze nog bij papa en mama wonen dus moeten doen wat ik zegquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat zei de pliesie toen jij hun belde met je klacht?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:04 schreef incel het volgende:
[..]
Lol ik liep er zelf gewon heel boos en streng kijkend naartoe en toen zei 1 zo'n gast tegen die andere "ey boys kom we gaan" lol ik ben gewoon de baas en heb een woning want ik ben volwassen en zij zitten buiten omdat ze nog bij papa en mama wonen dus moeten doen wat ik zeg
...en dan stiekem videos maken voor op het Dark Web waar ze zich niks van herinneren?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja om kalmeringsmiddelen in het drinken te doen.
Wilhelm scream genotquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:43 schreef cinderloom het volgende:
Jij misschien. Nederlandse kinderen gillen met een bovengemiddeld decibelage vergeleken met Duitse kinderen. Onze kinderen zijn net een vluchtende zeehond die in doodsangst blaffend de andere zeehonden waarschuwt voor een op het strand aanstormende orka.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ooit waren we ook kinderen. Die hele buurten bij elkaar krijsten en gilden.
Nou ik ook niet hoor. Als ik toevallig langsloop of naar buiten kijk en er is iets zal ik wel handelen. Maar verder is het niet mijn pakkie an.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga echt niet kijken bij iedereen waar gegild wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |