Dat zijn geen kinderen, maar tieners.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:53 schreef incel het volgende:
[..]
Het was niet eens het schreeuwen waar ik last van had maar meer de achterlijke 'muziek' van hun bluetooth speakers
Oordopjes aanschaffen?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Ja het zit vlak bij m'n raam en ik vind dat vervelend
Alles onder de 16 zijn nog kinderen, vanaf 16+ zijn ze pas legaalquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat zijn geen kinderen, maar tieners.
En wat zei de pliesie toen jij hun belde met je klacht?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:55 schreef incel het volgende:
[..]
Ja het zit vlak bij m'n raam en ik vind dat vervelend
Lol ik liep er zelf gewon heel boos en streng kijkend naartoe en toen zei 1 zo'n gast tegen die andere "ey boys kom we gaan" lol ik ben gewoon de baas en heb een woning want ik ben volwassen en zij zitten buiten omdat ze nog bij papa en mama wonen dus moeten doen wat ik zegquote:Op zaterdag 19 september 2026 12:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat zei de pliesie toen jij hun belde met je klacht?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:04 schreef incel het volgende:
[..]
Lol ik liep er zelf gewon heel boos en streng kijkend naartoe en toen zei 1 zo'n gast tegen die andere "ey boys kom we gaan" lol ik ben gewoon de baas en heb een woning want ik ben volwassen en zij zitten buiten omdat ze nog bij papa en mama wonen dus moeten doen wat ik zeg
...en dan stiekem videos maken voor op het Dark Web waar ze zich niks van herinneren?quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ja om kalmeringsmiddelen in het drinken te doen.
Wilhelm scream genotquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:43 schreef cinderloom het volgende:
Als je ooit een menselijke noodkreet hebt gehoord weet je gelijk hoe dat klinkt. Geldt voor volwassenen en kind.
Klinkt als: een gil met de mond wagenwijd open.
Jij misschien. Nederlandse kinderen gillen met een bovengemiddeld decibelage vergeleken met Duitse kinderen. Onze kinderen zijn net een vluchtende zeehond die in doodsangst blaffend de andere zeehonden waarschuwt voor een op het strand aanstormende orka.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ooit waren we ook kinderen. Die hele buurten bij elkaar krijsten en gilden.
Nou ik ook niet hoor. Als ik toevallig langsloop of naar buiten kijk en er is iets zal ik wel handelen. Maar verder is het niet mijn pakkie an.quote:Op zaterdag 19 september 2026 11:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ga echt niet kijken bij iedereen waar gegild wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |