Krekt wat ik zeg. Allemaal rotstreken.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Die werkwijze van hun is me bekent idd. Dat is vanuit Amerika aan komen waaien.
Alleen als je het zegt dan krijg je weer gezeik over je heen dat je het afschuift etc etc.
[...]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.quote:Nah ze vallen vanzelf wel een keer door de mand.
Ik dacht dat hij altijd consequent een koekwaus is gebleven.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Robert Smith is ook een koekwaus tegenwoordig toch?
Voor mij is ie een muzikale held. maar wel een beetje raar a la Moby. Niet off the deep end maar wel....eeeeeh.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij altijd consequent een koekwaus is gebleven.
En Geert zal dat ongetwijfeld beamen.
Dat kan toch niet!quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:57 schreef BeriBeri het volgende:
https://youtube.com/shorts/lqpQ6kjSago?feature=shared
Hier zie je ze ook iemand aanhouden bij een andere demomstratie
De politie houdt mensen aanquote:Op zaterdag 19 september 2026 18:57 schreef BeriBeri het volgende:
https://youtube.com/shorts/lqpQ6kjSago?feature=shared
Hier zie je ze ook iemand aanhouden bij een andere demomstratie
Er zullen best undercover agenten tussen lopen om de boel in de gaten te houden en eventueel meteen te kunnen ingrijpen. Maar dat zijn geen Romeo’s zoals de idioten ze hier beschrijven.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar de aanwezigheid trek je ook in twijfel? Ik vroeg alleen wat Romeo's waren?
Niet of ze subversief bezig waren
Ik vind The Cure een prima band.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Voor mij is ie een muzikale held. maar wel een beetje raar a la Moby. Niet off the deep end maar wel....eeeeeh.
Dan zijn we het over die nuance eens.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er zullen best undercover agenten tussen lopen om de boel in de gaten te houden en eventueel meteen te kunnen ingrijpen. Maar dat zijn geen Romeo’s zoals de idioten ze hier beschrijven.
quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:56 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Krekt wat ik zeg. Allemaal rotstreken.
[..]
Uiteindelijk gaan we allemaal dood.
Daarom loop ik ook graag in het zwart, net als Geert Wilders.
Je schrijft dit ironisch, maar ik verzeker je dat er mensen zijn die dat denken. Ook op dit forum. Het dook een paar jaar geleden regelmatig op in POL.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:53 schreef Caland het volgende:
Het schijnt dat zelfs Geert Wilders controlled opposition en antifalid is
Ik heb hem ook een keer in een zwarte jas gezien
Ik heb dit nooit geweten.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:58 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie houdt mensen aan
Bizar
Hopla , mijn cola over de tafel en een hoestbui van drie minuten. Gelukkig zat ik niet achter de laptop.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind The Cure een prima band.
Dat mensen uit de artiestenwereld iets meer dan gemiddeld de eigenschappen van een koekwaus vertonen, vind ik verder van iets minder belang.
Gelukkig zijn er in 'het volk' nog mensen die helder kunnen nadenken, zoals die lui vanmiddag op het Malieveld.
Effe rekenen: mijn post was van 18:59 en die van jou van 19:02.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hopla , mijn cola over de tafel en een hoestbui van drie minuten. Gelukkig zat ik niet achter de laptop.
Beetje overdreven. Dat the Cure je smaak niet is, ok. Maar het is echt een prima band hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hopla , mijn cola over de tafel en een hoestbui van drie minuten. Gelukkig zat ik niet achter de laptop.
quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Dat the Cure je smaak niet is, ok. Maar het is echt een prima band hoor.
#POLITIESTAATquote:Op zaterdag 19 september 2026 19:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik heb dit nooit geweten.
Voor mij zijn er grenzen overschreden.
Het ging me niet om de opmerking over The Cure, die ik in de jaren 80 best kon waarderen.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Dat the Cure je smaak niet is, ok. Maar het is echt een prima band hoor.
Ik drink al een uur niks meer sinds ik je zie posten vanwege dat gevaar.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik spreek altijd de waarheid.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:03 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Effe rekenen: mijn post was van 18:59 en die van jou van 19:02.
Verdomd, het klopt precies!
Ja, sommige van mijn geniale posts kunnen je de adem benemen. Dan moet je niet net iets drinken. Heel verstandig, jongetje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:05 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik drink al een uur niks meer sinds ik je zie posten vanwege dat gevaar.
Heb je je fedora opgezet voor dat je met die geniale comeback op de proppen kwam?quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, sommige van mijn geniale posts kunnen je de adem benemen. Dan moet je niet net iets drinken. Heel verstandig, jongetje.
Nee, foutje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 18:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat waren geen Romeo's.
Dat is allemaal Antifa.
Linkse mensen die anti-Israël zijn, antisemitische leuzen roepen en daarvan de schuld in de schoenen van beschaafde rechtse mensen willen schuiven.
Zo'n Romeo heeft op zaterdag echt wel wat beters te doen. Gezellig op visite bij de familie Capuleti bijvoorbeeld.
Leugenaar!quote:Op zaterdag 19 september 2026 19:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Romeo was zelf een Capuleti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |