Goh, er was een mod die de reactie van jou heeft verwijderd. Waaarommm zou dát nou zijn...?quote:Op maandag 21 september 2026 19:25 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Als je zo agressief reageert onthoud ik me verder van een reactie.
Mooi geschreven tekst.quote:Op maandag 21 september 2026 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, er was een mod die de reactie van jou heeft verwijderd. Waaarommm zou dát nou zijn...?
Een cross mention naar een sub-forum waar ik nooit kom, en ook niet dood gevonden wil worden, door een usernummer die nieuwer dan nieuw is,,...
Tja, wat moet IK dan?
ergens kon ik nog zien wat je had geschreven. Je was gequotete, en die was niet weg/leeggehaald.
Dus ik kon lezen dat je vroeg of ik meelas.
Waarom dan?
Waarom vraag jij mij, of ik meelees?
Jij leest ook mee, in het serieuze subforum R&P?
Waar ik probeer in elk geval user @:Hetekip die problemen heeft, wat constructiever te HELPEN?
Hm.
Ik raad maar wat hoor. Ik wil niet invullen.
Maar ach, wellicht kan ik het wat liever brengen.
Maar ach, dit is toch KLAAG-baak?
Met veel ONZinnige dingen?
Lekker klagen?
Ik klaag.
Over jou.
Jouw mention.
Sterkte he!![]()
Eerst je eigen reactie verwijderen.quote:
ik had die post verkeerd geïnterpreteerd dacht dat Sally dit richting mij schreefquote:Op maandag 21 september 2026 21:44 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Eerst je eigen reactie verwijderen.
Ah, ik vond het al een beetje vreemd, dat mijn 1e melding van jou naar niets leiddequote:Op maandag 21 september 2026 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik had die post verkeerd geïnterpreteerd dacht dat Sally dit richting mij schreef
1999quote:Op dinsdag 22 september 2026 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah, ik vond het al een beetje vreemd, dat mijn 1e melding van jou naar niets leidde
Maar gelukkig loop ik hier al wat langer op dit forum rond![]()
Dus ik kijk niet zo erg meer ergens van op.
![]()
Lees zelfs al mee sinds eind 1999, toen Fok! net was opgericht. Ja, Fok!, nog niet FOK!
Toen echter vooral voor de Formule 1
Broekiequote:
In Duitsland helaas constant aanbiedingen. Daar krijg je sterke drank ook in de supermarkt in het schap, niet zoals hier in een apart winkeltje waar je toegang moet vragen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Broekie![]()
(oh wacht... géén Topic Kaap)
@:Hetekip ... ik kan je niet helpen joh... ik denk dat net als in NL er zelden een aanbieding is in Duitsland... op Sterke Drank. Misschien wel... nooit. Net als hier in Nederland...
Je mag niet (meer?) stunten met prijzen voor zoiets. Meen ik.
(spekt hier in NL leuk de staatskas, net als de... tabak.. (neeeeee niet daarover een discussie beginnen- NIET mijn bedoeling?!?!?111!!!!11)
)
Ah oke, wist ik niet (zeker).quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
In Duitsland helaas constant aanbiedingen. Daar krijg je sterke drank ook in de supermarkt in het schap, niet zoals hier in een apart winkeltje waar je toegang moet vragen.
Hierquote:Op dinsdag 22 september 2026 16:28 schreef Hetekip het volgende:
[..]
In Duitsland helaas constant aanbiedingen. Daar krijg je sterke drank ook in de supermarkt in het schap, niet zoals hier in een apart winkeltje waar je toegang moet vragen.
Ach, niet iedereen heeft het geld voor een single malt...quote:Op dinsdag 22 september 2026 16:46 schreef Friday12 het volgende:
Schotland en Ierland om de hoek en je drinkt Amerikaanse bocht
Er staan hier nog 2 restjes Islay single malts voor morgenquote:Op dinsdag 22 september 2026 17:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen heeft het geld voor een single malt...![]()
of weet het verschil tussen whisky en whiskey.
TS noemt het iig wel netjes Bourbon!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |