Dit lijkt op het werk van Donny Ronny.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Voor de zoveelste keer plaats ik een van mijn favoriete scenes uit een film van de jaren 70.
Waarom kunnen de Nederlanders hier geen voorbeeld aan nemen?
Bekijk deze YouTube-video
Ga dan het leger in.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik moet maar weer onder bewind komen van mijn ouders, dit gaat allemaal echt niet meer goedkomen. Helaas maar waar.
Dat zou inderdaad ook nog kunnen, maar ik denk dat ze me in de maling aan het nemen zijn met die reclames dat er meer vrouwen bij Defensie nodig zijn.quote:
Ontwikkelde landen?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Toen we nog geen dokters hadden uit ontwikkelde landen.
Zeker. We halen allemaal slimme mensen binnen de laatste jaren. Die moeten wel uit landen met normen, waarden en kunde komen.quote:
U lacht zo liefquote:Op woensdag 16 september 2026 18:28 schreef Hiddendoe het volgende:
Een enorme blunder die ik overigens Balkenende helemaal niet kwalijk neem; zulke 'versprekingen' komen vaker voor in vurige en felle debatten.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 september 2026 18:33 schreef Hiddendoe het volgende:
Voor de zoveelste keer plaats ik een van mijn favoriete scenes uit een film van de jaren 70.
Waarom kunnen de Nederlanders hier geen voorbeeld aan nemen?
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |