Is marketing.quote:Op zondag 20 september 2026 12:16 schreef tanteklara het volgende:
Kwalijk dat ze niet transparant zijn over de kosten en vooral geen prijzen noemen. Ik denk dan wel: wat hebben jullie te verbergen, Benu?
Bij een maaltijd voor het gezin, voer ik alle hoeveelheden in. Vervolgens maak ik een inschatting of ik 1/3, 1/4 (enz) van het totaal eet.quote:Op zondag 20 september 2026 13:00 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik hou in 1 chat (per week) bij Chatgpt mijn voeding bij. Elke dag voer ik alles in. Op zondagochtend laat ik en samenvatting maken en daarna een overzichtje.
Ja he... dat vind ik ook heel raar. En de 'vanaf prijs' die ze noemen is nog altijd iets hoger dan wat ik van mijn vriendin hoor wat zij betaalt via haar eigen huisarts. Maar goed, dat is ook nog wel te verkopen als je uitgaat van wat 'begeleidingskosten' maar waarom niet gewoon op je site zetten hoe het zit.quote:Op zondag 20 september 2026 12:16 schreef tanteklara het volgende:
Kwalijk dat ze niet transparant zijn over de kosten en vooral geen prijzen noemen. Ik denk dan wel: wat hebben jullie te verbergen, Benu?
Oh, dat van dat uit eten gaan is echt heel slim! Want bij mij is dat nu dus al 2 avonden het geval en heb ik dus alleen ochtend en middag in MyfitnessPal, ook prima overigens hoor, want het komt ook niet op die 2 avonden aan verder.quote:Op zondag 20 september 2026 13:03 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Bij een maaltijd voor het gezin, voer ik alle hoeveelheden in. Vervolgens maak ik een inschatting of ik 1/3, 1/4 (enz) van het totaal eet.
Als ik uit eten ga, dan maak ik een foto van het bord (met bestek erbij, schijnt te moeten) en dan maakt hij een inschatting. Mijn instructie daarbij is wel dat hij daar vervolgens 10% bovenop moet rekenen (als marge).
Dingen die ik herhaal, hoef ik alleen maar te noemen: ontbijt van gisteren, maaltijd van maandag, enz. Zo tijdbesparend vergeleken met een app als eetmeter!
Nou ja... je zegt 'maar', maar dit is echt een prima score na 2wk vakantie waarin je zelf zegt dat je meer gegeten hebt dan je normaal zou doen, dus eigenlijk moet het zijn: toch nog 100 gram afgevallen!quote:Op maandag 21 september 2026 07:05 schreef DarkNemesis. het volgende:
Zoals verwacht.... deze week maar 100 gram afgevallen.
11 weken Wegovy - 9,1 kilo kwijt - nog 18,2 kilo te gaan.
De komende maanden tot volgend jaar weer normaal gelukkig. Gewoon werken, genoeg water, eiwitten, sporten en wandelen. Even weer mijn ritme oppakken.
Hi pro skyr (de straccadella erg lekker en vaak in de bonus) , zalm, ei, kip, mosselen, 30+ kaas, tonijn, makreel, noten, peulvruchten en pindakaasquote:Op maandag 21 september 2026 10:03 schreef DarkNemesis. het volgende:
Heb wel een vraag. Lees dat de meeste eiwitshakes nemen.
Nu heb ik al zoveel eiwitshakes geprobeerd, maar vind het gewoon zo smerig.
Ik heb dus ook geen idee hoe ik makkelijk aan de 100 gram eiwitten moet komen per dag.
Eet in de ochtend Griekse yoghurt, in de middag 3 eieren. En in de avond meestal kip of kalkoen.
Ik kan je deze echt heel erg aanraden:quote:Op maandag 21 september 2026 10:57 schreef DarkNemesis. het volgende:
Ik ben zo slechte eter
Lust heel weinig.
Maar dan toch maar kwark proberen. Ik doe esn flavour powder er doorheen. Dus misschien krijg ik het dan wel weg
Je kunt die poeder toch ook door de yoghurt doen. Dan hoef je niet moeilijk met kwark te doen.quote:Op maandag 21 september 2026 10:57 schreef DarkNemesis. het volgende:
Ik ben zo slechte eter
Lust heel weinig.
Maar dan toch maar kwark proberen. Ik doe esn flavour powder er doorheen. Dus misschien krijg ik het dan wel weg
Hi pro skyr kan ik wel proberen, gerookte zalm lust ik ook gelukkig, ei kip en kaas eet ik bijna elke dag . Tonijn nu ook gehaald. Ben niet zo van de noten, ik word er misselijk manquote:Op maandag 21 september 2026 11:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hi pro skyr (de straccadella erg lekker en vaak in de bonus) , zalm, ei, kip, mosselen, 30+ kaas, tonijn, makreel, noten, peulvruchten en pindakaas
Dan ga ik die eens proberen, dank je welquote:Op maandag 21 september 2026 11:08 schreef BE het volgende:
[..]
Ik kan je deze echt heel erg aanraden:
[ afbeelding ]
Echt even opletten dat je de bio versie hebt. Die is heel zacht van smaak en ook niet dat wrange droge mondgevoel dat kwark nog wel eens geeft.
Ik eet daar een halve bak van als ontbijt.
esn flavour powder doe ik ook door mijn griekse yoghurt. Maar blijkbaar zit in kwark meer eiwittenquote:Op maandag 21 september 2026 11:17 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Je kunt die poeder toch ook door de yoghurt doen. Dan hoef je niet moeilijk met kwark te doen.
Hoeveel gram verschil zal dat zijn en maakt het dan het grote verschil? Ik zou gaan voor een extra schep in de yoghurtquote:Op maandag 21 september 2026 13:47 schreef DarkNemesis. het volgende:
[..]
esn flavour powder doe ik ook door mijn griekse yoghurt. Maar blijkbaar zit in kwark meer eiwitten
Biologische magere kwark 250 gram is 24 gram eiwitquote:Op maandag 21 september 2026 14:07 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Hoeveel gram verschil zal dat zijn en maakt het dan het grote verschil? Ik zou gaan voor een extra schep in de yoghurt
My take als lurker die ook ESN flavour powder heeft gebruikt: volgens mij denkt tanteklara dat flavour powder eiwitpoeder is i.p.v. alleen een smaakje. Vandaar een extra schep in de yoghurt, niet een extra schep yoghurt.quote:Op maandag 21 september 2026 16:03 schreef DarkNemesis. het volgende:
[..]
Biologische magere kwark 250 gram is 24 gram eiwit
Dodoni griekse yoghurt 250 gram is 14,8 gram
Een extra schep gaat niet lukken. Ik krijg 130 gram amper binnen, anders misselijk...
Aha, inderdaad ik denk dat het eiwitpoeder is.quote:Op maandag 21 september 2026 16:13 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
My take als lurker die ook ESN flavour powder heeft gebruikt: volgens mij denkt tanteklara dat flavour powder eiwitpoeder is i.p.v. alleen een smaakje. Vandaar een extra schep in de yoghurt, niet een extra schep yoghurt.
Owwwwwquote:Op maandag 21 september 2026 16:13 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
My take als lurker die ook ESN flavour powder heeft gebruikt: volgens mij denkt tanteklara dat flavour powder eiwitpoeder is i.p.v. alleen een smaakje. Vandaar een extra schep in de yoghurt, niet een extra schep yoghurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |