Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 13 september 2026 17:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit PEC won overtuigend van Heerenveen in Heerenveen
Je mag niet klagen volgens sommige users. Behalve als je uit Utrecht komt. Die hebben immers 1 punt minder.quote:
Ze hadden eindelijk een gast gevonden die ik wel oke vind (Kieft) en dan stoppen ze ermee.quote:Op zondag 13 september 2026 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wel enorm rustgevend dat Studio Voetbal is gestopt. Scheelt echt ergeren aan domme meningen.
Inderdaad. Na tig jaar werd het juist een beetje leuk. Ik vind het toch een gemis, geen voetbaltalkshow op zondagavond. Rest van de week is er voldoende aanbod.quote:Op zondag 13 september 2026 18:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze hadden eindelijk een gast gevonden die ik wel oke vind (Kieft) en dan stoppen ze ermee.
Alleen maar oninteressante schreeuwerige meningen en een presentator die er 10.000 rubriekjes doorheen wil jagen.quote:Op zondag 13 september 2026 18:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad. Na tig jaar werd het juist een beetje leuk. Ik vind het toch een gemis, geen voetbaltalkshow op zondagavond. Rest van de week is er voldoende aanbod.
Sport7 was vroeger wel genot.quote:Op zondag 13 september 2026 18:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Inderdaad. Na tig jaar werd het juist een beetje leuk. Ik vind het toch een gemis, geen voetbaltalkshow op zondagavond. Rest van de week is er voldoende aanbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |