Jepquote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:
Ik neem aan dat Norris net de pits voorbij was toen de VSC viel?
Gaslyquote:Op zondag 13 september 2026 15:34 schreef wdn het volgende:
Leclerc redt dat niet op deze band. Die gokt op een VSC/rode vlag.
Piastri ook niet binnen geweest. Nog meer niet?
Tactics McLaren faalde.quote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:
LEC moet toch nog pittenquote:Op zondag 13 september 2026 15:34 schreef wdn het volgende:
Al zou ie het wel redden, hij moet stoppenquote:Op zondag 13 september 2026 15:34 schreef wdn het volgende:
Ja dat was gewoon pech. Maar vervolgens naar binnen gaan net als VSC is beeindigd is... interessant.quote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor bullshit, de auto is op een gecontrolleert punt neergezet, en we zijn nu al 5 rondjes aan het file rijden, dat ding moet toch wel in 2 rondjes weggetakeld kunnen worden?
Hoe geef je weg dat je niet an het kijken bent zonder te zeggen dat je niet aan het kijken bent.quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
Wat is dit voor bullshit, de auto is op een gecontrolleert punt neergezet, en we zijn nu al 5 rondjes aan het file rijden, dat ding moet toch wel in 2 rondjes weggetakeld kunnen worden?
Ja en hij was ook maar net voorbij de pit.quote:Op zondag 13 september 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:
We rijden al weer een tijdje op volle snelheid. Mario Karted?quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
De ETA heeft zichzelf toch opgeheven?quote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef 3rr0r het volgende:
Not bulletproof? Gaat iemand erop schieten dan?
Z'n Duits is toch niet zo goedquote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe geef je weg dat je niet an het kijken bent zonder te zeggen dat je niet aan het kijken bent.
Je zou het niet denken, gezien het gebrek aan actie op de baan, maar de VSC is al even wegquote:Op zondag 13 september 2026 15:35 schreef raptorix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |