Ik las 'doorschijtend'.quote:Op zondag 13 september 2026 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Regen is hier gewoon doorschijnend en niet bruin
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wel maar een deel van het verhaalquote:Op zondag 13 september 2026 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Heftig deze
https://www.telegraaf.nl/(...)-meer/161379345.html
Ja zijn altijd twee verhalen.quote:
Hoppa de vroliijke dansersquote:
En als je suikerziekte hebt zeker niet tegenstrobbelenquote:Op zondag 13 september 2026 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet stelen. En/of daarna de aanwijzingen van de politie opvolgen.
Denk ook niet dat je daar door kan overlijden. Heb dat nog nooit gehoord eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
En als je suikerziekte hebt zeker niet tegenstrobbelen
Je algehel gezondheid is dan een stuk lagerquote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je daar door kan overlijden. Heb dat nog nooit gehoord eigenlijk
Met gifjesquote:Op zondag 13 september 2026 15:58 schreef Dotteke het volgende:
Het is echt een dood topic spel nu geworden
lijkt me heel verstandigquote:Op zondag 13 september 2026 16:44 schreef Zucht. het volgende:
[..]
En als je suikerziekte hebt zeker niet tegenstrobbelen
Dat is waar, maar heb nog nooit gehoord dat je dan overlijden kan bij zoietsquote:Op zondag 13 september 2026 16:46 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Je algehel gezondheid is dan een stuk lager
Wie was het ook weer wie het won met Smileys?quote:
Ik hebb geen idee eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2026 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie was het ook weer wie het won met Smileys?
Gifjes, smileys of bolk geroep.
Hey Lovely
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |