Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag![]()
Is niet nodigquote:Op zondag 13 september 2026 01:39 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Kan niet,mijn paspoort is verlopen
Bolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag![]()
quote:Op zondag 13 september 2026 01:37 schreef Doc-holliday het volgende:
Morgen even een paar bij shii maken![]()
![]()
![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Zo weekhoeveelheid zout binnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
wat preutsquote:Op zondag 13 september 2026 01:53 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Had haar al gevraagd maar wilde niet midden in de praktijkBolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag![]()
Welterusten en ik zie je morgen.quote:Op zondag 13 september 2026 01:59 schreef Doc-holliday het volgende:
Genoeg slap geouwehoerd,zo slapen en op tijd op om shii ff te verwennen met 2 tosties![]()
![]()
![]()
Voor de verandering eens nietquote:Uw ADH vitamine Worst
In de late middag een enkele op maar dat was even genoeg voor nuUw ADH vitamine Worst
Lekkere ijsthee gemaakt van kamillethee en citroenUw ADH vitamine Worst
veel te veel werk en niet in huisBolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag![]()
Allesbehalve veel werk
En met een beetje fantasie heeft het de kleur van bier
Uw ADH vitamine Worst
Ok ik kan lezen dat je wat bier op hebtUw ADH vitamine Worst
Ich kal geweun plat heurquote:Op zondag 13 september 2026 02:16 schreef hemarookworst het volgende:
Ok ik kan lezen dat je wat bier op hebtBolk koning september 2026 met records 13369 punten en 771 op 1 dag![]()
Alcast wat thee zetten voor de ijsthee morgenUw ADH vitamine Worst
Toen ik op vakantie was in Duitsland was ik dichterbij jou dan ik nu benUw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: