Of een cool vest?quote:
Begint bij de spanjolen al mooi te ploffenquote:Op woensdag 16 september 2026 13:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.weerplaza.nl/actueel/extremen/
Warmste plek, 20 graden in omgeving Maastricht. Puffen geblazen idd.
Dat heb je met hoogteverschillen, gelukkig hebben wij daar minder last vanquote:
Ja, nu ook nogquote:Op woensdag 16 september 2026 21:50 schreef lbosse het volgende:
2-3 maanden geleden was het nu nog licht
mooie tijd
Treurnis? Is toch heerlijk man.quote:Op donderdag 17 september 2026 07:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, nu ook nog![]()
Over een goede maand begint de treurnis ohne ende periode, hè.
Vandaag weerquote:
Koud, 75/80% van de tijd grijze treurnis, vochtig, weinig daglicht en weinig zon, dus treurnis. Precies niet heerlijk ook.quote:Op donderdag 17 september 2026 07:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Treurnis? Is toch heerlijk man.
De zon komt kwart over 7 pas opquote:Op donderdag 17 september 2026 07:17 schreef heywoodu het volgende:
Mooie ochtend, beetje roze luchten en alles![]()
Zo veel beter dan voor 7 uur al in de volle zon op weg zijn wetende dat de temperatuur nog gaat verdubbelen.
Echte terrorquote:Op woensdag 16 september 2026 13:10 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik was net te laat en zeiknat geregend.
En net toen ik binnen was, was het droog
Ja ik ook! Echt een mega hekel aanquote:Op donderdag 17 september 2026 11:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ja
Als ik érgens een teringhekel aan heb is het aan volledig doorweekt zijn
Ja man, heftig. Nou, er was eerst voorspeld dat het vannacht hier los zou gaan. Werd wakker vanmorgen, stoeptegels volledig droog, nergens plassen te zien..... mmkay I guess 🤷🏻♂️quote:
De echte warmte draait een beetje om ons heen via het UK lijkt het. Daar tot wel 25 graden en hier moeten we het doen met 20 als maxima.quote:Op donderdag 17 september 2026 15:29 schreef INViCTuS het volgende:
Warmer, zonniger en bestendiger![]()
![]()
![]()
![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |