Nog een maandje en die periode komt ongetwijfeld! Maar zit er niet op te wachtenquote:Op zondag 20 september 2026 15:32 schreef dick_laurent het volgende:
Bueno, terwijl alle koudbloedige Hollanders hier niet kunnen wachten tot het weer maandenlang 12 graden is, donker en motregent, krijgen wij hier nog de komende dagen 30+ graden voorgeschoteld.
Prima, kunnen we het zwem-seizoen nog ff rekken tot in Oktober.
[ afbeelding ]
Volgens mij was het toen juist vaak mooi weer met hogedruk en veel zon. Soms wat te heet, dat welquote:Op zondag 20 september 2026 13:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kutweer is achter de rug, dat hadden we van juni t/m augustus. Vandaag is zoveel beter dan die hitte.
Vanmorgen heeft het wat rustig gedruppeld, niks bijzonders. Vanaf een uur of elf alweer volledig droog.
Dus gewoon bezig geweest hoor vanmorgen
Standaard veel te heet. Niks fatsoenlijks in te doen. Kutweer dus.quote:Op zondag 20 september 2026 16:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij was het toen juist vaak mooi weer met hogedruk en veel zon. Soms wat te heet, dat wel
En wie weet krijgen we juist mooi weerquote:Op maandag 21 september 2026 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
Astronomische herfst begint vandaag, dus het goede nieuws is dat we kunnen aftellen naar de lente! Halfjaartje nog. Minder goede nieuws is dat de treurnis ohne ende periode nog moet beginnen over pak 'm beet een maandje.
Nog een maandje en dan hebben we het aangenaam mooie weer weer gehad. Misschien nog een keer mooi weer, maar dat is sporadisch. Aangenaam niet
Kom maar doorquote:Op maandag 21 september 2026 08:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tweeluik @:zipportal
Soep is echt voor de herfstperiode, oktober. Dus het mag van mijquote:Op maandag 21 september 2026 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
![]()
uiteindelijk zal het wel 26-28 kunnen worden en niet tropisch, dus wel prettig. Wel boffen als dit gaat gebeuren
[ x ]
quote:Op maandag 21 september 2026 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
![]()
uiteindelijk zal het wel 26-28 kunnen worden en niet tropisch, dus wel prettig. Wel boffen als dit gaat gebeuren
[ x ]
Ja hier ook weer zo te zienquote:Op maandag 21 september 2026 12:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As vrijdag mogelijk toch maar weer eens de airco aanzetten
Is die vrijdag een record daar of komen zulke hoge temperaturen vaker voor eind september?quote:Op maandag 21 september 2026 12:37 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]
As vrijdag mogelijk toch maar weer eens de airco aanzetten
Of het echt 38 wordt is maar de vraag hoor, ik gok van niet, max misschien 34/35 wat nog steeds flink warm is ja.quote:Op maandag 21 september 2026 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Is die vrijdag een record daar of komen zulke hoge temperaturen vaker voor eind september?
Ik ga elk jaar half oktober naar Sevilla en het is dan 25 graden, hooguit 30.
Gisteren was het WK 100km hardlopen in Spanje (30 graden).quote:Op maandag 21 september 2026 13:37 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of het echt 38 wordt is maar de vraag hoor, ik gok van niet, max misschien 34/35 wat nog steeds flink warm is ja.
In 2024 werd het in omgeving Murcia op 26 september nog 35.7 graden.
Dus uniek is het niet 🫣
Juist in de herfst. Die dingen zoeken gewoon de warmte op als het buiten afkoelt.quote:Op maandag 21 september 2026 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Fruitvliegjes uitbraak in de herfst, genant
quote:Op maandag 21 september 2026 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Fruitvliegjes uitbraak in de herfst, genant
Jep elke dag Maccen en de shit meteen in de kliko mikkenquote:Op maandag 21 september 2026 15:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beetje goed bijhouden moet je daar niet heel veel last van hebben lijkt me 😉
[..]
Gadverdamme.quote:Op maandag 21 september 2026 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
Kijk eens wat een verwennerij dit weekend. Wat een geluk
[ x ]
Dat wordt wel heel uniek, eind sept/begin oktober richting de 30 is te gek.quote:Op maandag 21 september 2026 11:18 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |