Niet heel specifiek neequote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Rood haar, krullen, sproetjes, begaafd & beschaafd
Je moet je gewoon veel voortplanten. Dus veel neuken zonder condoom en dan hopen dat je hier en daar een voltreffer hebt. En dan zullen er mindere en betere exemplaren bij zitten. Uiteindelijk heb je dan vast toch een paar geslaagde zonen.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Opzich heb ik niet zo'n heel specifiek pakketje van wat ik zoek in het uiterlijk van een vrouw.
Even kort door de bocht: Rood haar, krullen, sproetjes, begaafd & beschaafd, niet dik maar wel met een beetje borsten (ook niet lat mager of aan a cupje). En verder nog geen kinderen en niet ouder dan 35 jaar en natuurlijk, lief, speels, leuk en uitdagend, gewoon een vrolijke vrouw.
Maar dat lijkt toch lastiger dan gedacht, als ik mij wil voortplanten dan wil je toch dat je kroost er ook een beetje uitziet alsof je je best hebt gedaan om een mooie genetische match te vinden.
hoe doen jullie dat?
Naar Ierland verhuizenquote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Opzich heb ik niet zo'n heel specifiek pakketje van wat ik zoek in het uiterlijk van een vrouw.
Even kort door de bocht: Rood haar, krullen, sproetjes, begaafd & beschaafd, niet dik maar wel met een beetje borsten (ook niet lat mager of aan a cupje). En verder nog geen kinderen en niet ouder dan 35 jaar en natuurlijk, lief, speels, leuk en uitdagend, gewoon een vrolijke vrouw.
Maar dat lijkt toch lastiger dan gedacht, als ik mij wil voortplanten dan wil je toch dat je kroost er ook een beetje uitziet alsof je je best hebt gedaan om een mooie genetische match te vinden.
hoe doen jullie dat?
Goed gezegd Simon.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:44 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je moet je gewoon veel voortplanten. Dus veel neuken zonder condoom en dan hopen dat je hier en daar een voltreffer hebt. En dan zullen er mindere en betere exemplaren bij zitten. Uiteindelijk heb je dan vast toch een paar geslaagde zonen.
Grapjas.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef Cor_Minderhout het volgende:
*waslijst*
Een vrouw is geen auto die je met optiepakketten samenstelt, he?quote:Op donderdag 10 september 2026 11:36 schreef Cor_Minderhout het volgende:
hoe doen jullie dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |