Het klinkt heel suf die speeltoestellen maar ze hebben het leuk gedaan. Het zijn bijvoorbeeld grote letters waar je op kan klimmen, en het is redelijk ver van de rest van de mensen vandaan. Er is een soort kinderzone met allemaal gekke comfortabele zitjes waar kinderen kunnen lezen. En dus ook een aantal speeltoestellen voor kleine kinderen.quote:
Het ging me niet om al dan niet suf, het ging me om dat krijsende koters niets te zoeken hebben in een ruimte waar het stil en rustig hoort te zijn.quote:Op donderdag 10 september 2026 16:11 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Het klinkt heel suf die speeltoestellen maar ze hebben het leuk gedaan. Het zijn bijvoorbeeld grote letters waar je op kan klimmen, en het is redelijk ver van de rest van de mensen vandaan. Er is een soort kinderzone met allemaal gekke comfortabele zitjes waar kinderen kunnen lezen. En dus ook een aantal speeltoestellen voor kleine kinderen.
Misschien een leuke tip: ik ga regelmatig naar de kringloop, daar vind je vaak pareltjes. Heb daar zelf veel jeugdboeken teruggevonden.quote:Op donderdag 10 september 2026 12:18 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Mee eens. Daarom ook een goede e-reader, leest gewoon veel prettiger als een tablet. Maar een fysiek boek in je handen hebben is gewoon het prettigst. Maar ik woon in een klein gehucht, dus onze bieb heeft gewoon heel klein echt interessant aanbod. neem bijv. de Pultizer eindlijsten, denk dat je er niet 1 exemplaar van zult vinden.
En fysiek kopen vind ik vaak te duur, en als je gemiddeld 40-50 nieuwe boeken per jaar leest, waar laat je alles.....😅
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |