Enerverend (understatement).quote:Op woensdag 9 september 2026 17:55 schreef Chandler het volgende:
Hoe hebben jullie deze dagen ervaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Kan een vorm van verwerken zijn?quote:Op woensdag 9 september 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
Had nooit geweten van mezelf dat ik zoveel werk kon verzetten met zo weinig tijd.
Nee, nee. Er komt dan zoveel op je af. Voor rouw was echt geen tijd, hoe bizar dat ook klinkt.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan een vorm van verwerken zijn?
Ah, ik snap het. Ik zat verkeerd.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Er komt dan zoveel op je af. Voor rouw was echt geen tijd, hoe bizar dat ook klinkt.
Naast de uitvaart van mijn vader, moest ik ook nog de zaken van mijn moeder regelen zoals een inkomen.quote:Op woensdag 9 september 2026 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Ik zat verkeerd.
Je wordt geleefd deze dagen door al het geregel. Fijn dat je steun krijgt van de mensen op je heen.quote:Op woensdag 9 september 2026 17:55 schreef Chandler het volgende:
Pfff
Wat vreet dat een hoop energie zeg!
Gisteren haar overlijden, de dokter, de uitvaartondernemer, familie, druk druk. Afmelden zorg, aanmelden afhalen gehuurde meuk, en al dat soort fratsen.
Vandaag een dagje met de familie, uitvaartondernemer en iemand die de dienst gaat begeleiden. Dus invulling gegeven (ruwe opzet) voor hoe de dienst er uit gaat zien en dan komt nu het pittige.........
Een dezer dagen moet ik door mijn foto albums gaan, passende muziekjes zoeken en een mooi verhaal schrijven over hoe ik mijn moeder zag in tijdens mijn leven.pffff
Al voelt het goed, dat is het vreemde of juist niet. Het is goed. punt.
Hoe hebben jullie deze dagen ervaren?
Ik ervaar heel veel steun bij mijn vrienden, familie, bekenden en kennissen. Krijg geregeld even een ik denk aan je appje of een belletje, van moi how wortel.Das fijn!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |