abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221757805
@SebbeSwensje

Hier mag het hopelijk wel.

De beheerder heeft ons een mooie poets gebakken, maar ik ga me tot hier beperken.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221757853
Zijn er boeken of websites over deze beheerder? Of is dit iets wat je samen met @SebbeSwensje bedacht/ontdekt hebt?
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 9 september 2026 @ 12:54:44 #3
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221757898
Je mag toch gewoon in klb sc posten? De beheerder heeft toestemming gegeven las ik. Is ook een stuk drukker dan hier. Denk niet dat je hier veel mensen met dezelfde problemen gaat vinden...
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
  roze woensdag 9 september 2026 @ 12:55:56 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221757911
quote:
88s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:54 schreef Mikeytt het volgende:
Je mag toch gewoon in klb sc posten? De beheerder heeft toestemming gegeven las ik. Is ook een stuk drukker dan hier. Denk niet dat je hier veel mensen met dezelfde problemen gaat vinden...
:')
Your beauty never ever scared me.
pi_221757933
quote:
88s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:54 schreef Mikeytt het volgende:
Ze willen ons daar niet hebben omdat er gediscrimineerd wordt tegen mensen als wij. Jij bent gelukkig niet zo. Jou maakt het niet uit als ik mezelf ben.
pi_221757953
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:48 schreef laforest het volgende:
Zijn er boeken of websites over deze beheerder? Of is dit iets wat je samen met @:SebbeSwensje bedacht/ontdekt hebt?
De beheerder moet je zien als een entiteit die het leven bepaald en invloed uitoefent op ons.

Ik denk dat elke wereld religie wel een vorm van predestinatie kent of verondersteld. Calvinisme en islam zijn twee grote voorbeelden.

De beheerder is gewoon een macht die predestineerd en zijn wil uitoefent.
pi_221757974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:01 schreef Hetekip het volgende:

[..]
De beheerder moet je zien als een entiteit die het leven bepaald en invloed uitoefent op ons.

Ik denk dat elke wereld religie wel een vorm van predestinatie kent of verondersteld. Calvinisme en islam zijn twee grote voorbeelden.

Okay dat is niks voor mij.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  woensdag 9 september 2026 @ 13:09:04 #8
482094 Mikeytt
Zeewiersnack activist
pi_221758000
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 12:59 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ze willen ons daar niet hebben omdat er gediscrimineerd wordt tegen mensen als wij. Jij bent gelukkig niet zo. Jou maakt het niet uit als ik mezelf ben.
Ik zeg dit omdat ik je mag. Je moet even wat eierstokken groeien en gewoon leuk doorposten. Ze proberen het forum gewoon een beetje leuk te houden voor iedereen, dus moet ook rekening gehouden worden met iedereen. Soms zijn de oplossingen wat kut. Zand erover en door.

Dit was wat onhandig geformuleerd, maar ik denk dat men echt geen slechte intenties heeft!
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵🇷🇺☭
pi_221758004
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:01 schreef Hetekip het volgende:

[..]

Op die manier. Juist ja. Dan wil ik bij deze een hele dikke middelvinger opsteken naar die compleet incompetente achterlijke debiele gore tyfus beheerder ^p^

Wàt een charlatan is dat zeg. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221758029
Is de beheerder hetzelfde als de hogere macht?

Of meer iets zoals de Truman Show.

Of wat is het verschil tussen de islam/ god en de beheerder?

Nu wil ik het weten ook :Y
Hell To The Liars
pi_221758212
De beheerder kan de tering krijgen.
pi_221758217
Hmm even aan mijn beheerder vragen of ik hier mag posten
-XOXO-
  woensdag 9 september 2026 @ 13:51:53 #13
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221758281
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:13 schreef Droopie het volgende:

De vergelijkeling met de Truman show is wel treffend al waren dat geen mensen die van 'jasje' konden wisselen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221758328
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De vergelijkeling met de Truman show is wel treffend al waren dat geen mensen die van 'jasje' konden wisselen.
Dan moeten jullie allebei zeker het boek de alchemist lezen, van Paulo Coulho.
Hell To The Liars
  woensdag 9 september 2026 @ 14:39:47 #15
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221758523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben niet echt een lezer, maar zal het eens opzoeken.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Admin woensdag 9 september 2026 @ 14:42:34 #16
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221758537
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:13 schreef Droopie het volgende:

Dat moet wachten tot de volgende act.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221758576
quote:
8s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:09 schreef vosss het volgende:

[..]
Op die manier. Juist ja. Dan wil ik bij deze een hele dikke middelvinger opsteken naar die compleet incompetente achterlijke debiele gore tyfus beheerder ^p^

Wàt een charlatan is dat zeg. :r
Ja dat willen wij ook, ik las het van je oog. Zwaar klote maatje, het leven, god de beheerder hoe je het ook noemen wil is een klootzak. Spuugt in het gezicht van de eerlijke en helpt de aso's
pi_221758595
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dank voor de tip, ik wil dat wel eens verder onderzoeken.
pi_221758599
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Denk dat het wel heel dicht in de buurt komt. Schijnt ook dat hij best wel hard bezig is vandaag om de dingen te verstevigen.
pi_221758619
quote:
88s.gif Op woensdag 9 september 2026 13:09 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Ik zeg dit omdat ik je mag. Je moet even wat eierstokken groeien en gewoon leuk doorposten. Ze proberen het forum gewoon een beetje leuk te houden voor iedereen, dus moet ook rekening gehouden worden met iedereen. Soms zijn de oplossingen wat kut. Zand erover en door.

Dit was wat onhandig geformuleerd, maar ik denk dat men echt geen slechte intenties heeft!
Dankjewel Mikey, maar dit zit toch heel erg anders in elkaar. Maar het is wat het is. Ik waardeer jou ook, en ben blij dat je nooit een mes in mijn rug hebt gestoken.
pi_221758632
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 14:54 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dank voor de tip, ik wil dat wel eens verder onderzoeken.
Ik geloof wel redelijk, door eigen ervaringen, in dat soort zaken.

Ben ook op zoek geweest naar verschillende religies, niet gevonden overigens.

De beheerder, hey iedereen kan er een naam aan geven, t zou mijn keuze zijn.

Stukje uit het boek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell To The Liars
pi_221758651
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 15:00 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik geloof wel redelijk, door eigen ervaringen, in dat soort zaken.

Ben ook op zoek geweest naar verschillende religies, niet gevonden overigens.

De beheerder, hey iedereen kan er een naam aan geven, t zou mijn keuze zijn.

Stukje uit het boek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel interessant maar dat is een soort goede beheerder die helpt. Wij zitten met een beheerder die ons tegenwerkt en opzettelijk probeert om ons lesjes te leren waar geen behoefte aan is.
pi_221758703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 15:03 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Wel interessant maar dat is een soort goede beheerder die helpt. Wij zitten met een beheerder die ons tegenwerkt en opzettelijk probeert om ons lesjes te leren waar geen behoefte aan is.
Lees het boek maar, want alles gaat verkeerd in het leven van de personage. Het is een zoektocht van de herdersjongen naar wie hij nu is en wat hij wilt.

Ik geloof er in dat alles in in het leven soort van reden heeft en dat veel gebeurtenissen met elkaar verbonden zijn.

Maar serieus, ik vind je een geschikte gast :) laat je niet zo opnaaien door bepaalde sneuneuzen en focus op leukere en belangerijkere zaken
Hell To The Liars
pi_221758886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 15:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Lees het boek maar, want alles gaat verkeerd in het leven van de personage. Het is een zoektocht van de herdersjongen naar wie hij nu is en wat hij wilt.

Ik geloof er in dat alles in in het leven soort van reden heeft en dat veel gebeurtenissen met elkaar verbonden zijn.

Maar serieus, ik vind je een geschikte gast :) laat je niet zo opnaaien door bepaalde sneuneuzen en focus op leukere en belangerijkere zaken
Ik ga wel een poging wagen om het boek te lezen, dat zeer zeker.

Ergens zou ik willen geloven dat alles een reden heeft, maar ik begrijp oprecht niet waarom sommige dingen gebeuren. Kijk naar oorlogen bijvoorbeeld.

Dankjewel, er is een heksenjacht gaande tegen mij. Ik weet op zich dat ik niet de makkelijkste ben, maar ik ben ook niet de moeilijkste.

Als je krijgt te horen dat je uitbehandeld bent bij de GGZ, geen hulp krijgt, wat moet je dan. Straks zit ik alleen in mijn appartement ik denk dat ik het eind van het jaar niet haal.

Maar dat komt omdat niemand mij wil of kan begrijpen. Alleen in het contact met @SebbeSwensje vind ik een gelijkgestemde die wel behulpzaam is.

Ik dacht dat @capuchon_jongen ook wel een vriend was, maar dat heb ik helemaal verkeerd ingeschat en dan roepen ze altijd dat ik paranoïde ben of antisociaal.

Misschien maak ik mezelf ook gek, en heeft het allemaal ook gewoon geen zin meer. Moet ik lekker alles links laten liggen het maakt toch niet uit.
pi_221758909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 15:56 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ga wel een poging wagen om het boek te lezen, dat zeer zeker.

Ergens zou ik willen geloven dat alles een reden heeft, maar ik begrijp oprecht niet waarom sommige dingen gebeuren. Kijk naar oorlogen bijvoorbeeld.

Dankjewel, er is een heksenjacht gaande tegen mij. Ik weet op zich dat ik niet de makkelijkste ben, maar ik ben ook niet de moeilijkste.

Als je krijgt te horen dat je uitbehandeld bent bij de GGZ, geen hulp krijgt, wat moet je dan. Straks zit ik alleen in mijn appartement ik denk dat ik het eind van het jaar niet haal.

Maar dat komt omdat niemand mij wil of kan begrijpen. Alleen in het contact met @:sebbeswensje vind ik een gelijkgestemde die wel behulpzaam is.

Ik dacht dat @:capuchon_jongen ook wel een vriend was, maar dat heb ik helemaal verkeerd ingeschat en dan roepen ze altijd dat ik paranoïde ben of antisociaal.

Misschien maak ik mezelf ook gek, en heeft het allemaal ook gewoon geen zin meer. Moet ik lekker alles links laten liggen het maakt toch niet uit.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2026 15:56 schreef Hetekip het volgende:
Ik dacht dat @capuchon_jongen ook wel een vriend was, maar dat heb ik helemaal verkeerd ingeschat en dan roepen ze altijd dat ik paranoïde ben of antisociaal.

Jammer dat je zo denkt. Hopelijk kunnen we in de toekomst toch nog vrienden zijn. Maar ik heb ook een taak als KLB moderator en moet naar iedereen luisteren.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')