Ja hij zat gewoon heel snel door te tikken of zo op zoek te gaan naar iets lekkers en als je dubbel tikt dan kan dat ook als een like tellen of zo.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:29 schreef Pajanus het volgende:
Eerlijk zijn, ik was aan het kijken.
En dat met strak gezicht, gewoon van 'ja ik was gewoon benieuwd wat er allemaal stond, kan toch?'
Succes met die 'vriend' maat!
troep en niet R&P waardig, niet eens een R&P vraagquote:Op dinsdag 8 september 2026 13:27 schreef incel het volgende:
Zo'n vriend van me die had perongeluk een 5 jaar oude bikini vakantiefoto van de zus van zijn vriendin geliked. Hij zei wel dat hij er net op tijd achter kwam en snel de like had weggehaald. Maar er wordt gespeculeerd dat de notificatie misschien wel is blijven staan.
Hoe zou je je deze bug/glitch dan kunnen goedpraten mocht hij er bijvoorbeeld binnenkort mee geconfronteerd worden?
een trio met 2 zussen, Ik denk dat er maar weinig mensen op de wereld zijn die dit hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:36 schreef vosss het volgende:
Je kan tegen "die vriend" zeggen dat "die vriend" gewoon tegen zijn vriendin moet zeggen dat hij geilt op haar zusje.
Wie weet zit er een trio in voor "die vriend".
Dit...quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:37 schreef Moonversion het volgende:
[..]
troep en niet R&P waardig, niet eens een R&P vraag
Je denkt echt dat hij een vriendin heeft?quote:
Mwah...quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Je denkt echt dat hij een vriendin heeft?
Als mij dat zo overkomen, gelijk nog wat dingen liken, Abba Revival, George Russell fanclub, en K3 in concert bv.quote:Op dinsdag 8 september 2026 13:31 schreef incel het volgende:
[..]
Ja hij zat gewoon heel snel door te tikken of zo op zoek te gaan naar iets lekkers en als je dubbel tikt dan kan dat ook als een like tellen of zo.
Is ook dom dat er niet een beveiliging ingebouwd is van: "Deze foto is al 1 week oud, weet u zeker dat u dit wilt liken?" of zo
quote:Op dinsdag 8 september 2026 15:42 schreef qltel het volgende:
Linkje naar die foto?
(Ik vraag dit voor een vriend)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |