Bij de bekendmaking van de zwangerschap van Fay drinkt ze nog lekker champi mee zag ik gisterenquote:Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef BE het volgende:
@:amaranta toevallig zit Lyndsey aan een cola light bij de paasbrunch als iedereen aan de champagne zit, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat zie.
Wij zijn ongeveer even ver.quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij de bekendmaking van de zwangerschap van Fay drinkt ze nog lekker champi mee zag ik gisteren
De zus van Carmen? Volgens mij droegen de zussen allebei een hoedje met een gaasje.quote:Op dinsdag 29 september 2026 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de begrafenis gezien.
Er zat nog iemand uit de familie naast met sluier en zonnebril.
Mij viel het op dat de kindjes er niet bij waren.
Ik vond het wel mooi och dat verdriet, ook daarna nog.....
Ik denk niet dat de kinderen ergens anders hadden gezeten dan bij Carmen en JM of hun ouders, ze waren er echt niet denk ik...quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
De zus van Carmen? Volgens mij droegen de zussen allebei een hoedje met een gaasje.
De kindjes heb ik ook niet gezien. Maar misschien zijn die wel uit beeld gehouden.
Vooral Liam bedoel je denk ik? Die is echt de ergstequote:Op woensdag 30 september 2026 08:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kinderen ergens anders hadden gezeten dan bij Carmen en JM of hun ouders, ze waren er echt niet denk ik...
En echt, die Keanu, man man man, waarom voeden ze die niet eens goed op?
En Kelly zou dan als vrouw van Sam ook al snel opgevallen zijn denk ik, die was er echt wel gekomen is mijn gok.'
Ik zag nu ook ineens hoe veel Shania op Sam lijkt![]()
Nee Keano.quote:Op woensdag 30 september 2026 09:57 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vooral Liam bedoel je denk ik? Die is echt de ergste
Inmiddels opgedroogd tot een hele vent natuurlijk 😅
Ah ok, ik ben iets verder (tv uitzendingen) en daar is Liam een 2 jarige die werkelijk alles overhoop trekt, voor geen meter luistert, krijst en sloopt, daar verbleekt het gedrag van Keano kennelijk bij 😅quote:Op woensdag 30 september 2026 18:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee Keano.
Waar hij komt, hij trekt alles uit de schappen pakt alles sloopt alles en Liam die is nog een baby en ligt alleen maar.
Dat moet dan next level zijn, want ik vind Keano al behoorlijk behoorlijk behoorlijk …..quote:Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ah ok, ik ben iets verder (tv uitzendingen) en daar is Liam een 2 jarige die werkelijk alles overhoop trekt, voor geen meter luistert, krijst en sloopt, daar verbleekt het gedrag van Keano kennelijk bij 😅
Klopt hoor, het zijn allebei hele pittige jochies.quote:Op woensdag 30 september 2026 19:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat moet dan next level zijn, want ik vind Keano al behoorlijk behoorlijk behoorlijk …..
In een van de afleveringen die ik deze week heb gezien, werd ie helemaal lijp omdat Shania een blikje frisdrank had en hij dat blikje wilde hebben.
Los van dat ik vind dat een tweejarige geen frisdrank moet drinken, maar goed ik ben zijn moeder niet, gaf dus Carmen uiteindelijk het blikje aan Keano nadat ie bijna de hele woning had afgebroken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |