abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2026 @ 14:38:52 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221881837
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef BE het volgende:
@:amaranta toevallig zit Lyndsey aan een cola light bij de paasbrunch als iedereen aan de champagne zit, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat zie. :o
Bij de bekendmaking van de zwangerschap van Fay drinkt ze nog lekker champi mee zag ik gisteren :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221881858
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 14:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Bij de bekendmaking van de zwangerschap van Fay drinkt ze nog lekker champi mee zag ik gisteren :D
Wij zijn ongeveer even ver.
Ik zag dat ook maar haar glas was daarna wel nog onaangeroerd. (Meerdere ook)
  dinsdag 29 september 2026 @ 14:59:10 #103
176471 oh-oh
pi_221881900
Ik kijk op Videoland maar wil niet te snel kijken :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 september 2026 @ 19:08:15 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221882888
Ik dacht echt dat zij de brand gemeld hadden en dat Sam toen binnen op zoek gegaan is naar een brandblusser. Maar misschien ben ik naïef. ;)
pi_221882966
Je hebt gelijk.

Ik heb geen ruk te doen, dus ik dacht, ik ga het speciaal even opzoeken
Minuut 18:58 iedereen zit nog aan tafel
Lyndsey: ik krijg nu al last van mijn voeten
Minuut 19:00
Voice-Over: plotseling is er commotie, er is brand ontstaan in het schuurtje, gelukkig zijn ze er snel bij

Sam komt aanlopen met de brandblusser. De kok staat karton naar buiten te gooien en JM staat erbij te kijken. Op de achtergrond klinkt bloodhound gang.
JM verplaatst een kratje.
Een ander komt met een emmer water.
JM zegt goed dat we hier stonden anders was het erger geworden.
Kom, Sam we gaan eten, kom. Sam?
pi_221883548
Nicolas laat ook geen kans onbenut om door te laten schemeren dat hij te weinig seks krijgt. En Debbie hem maar steeds afpoeieren 😅
I can't help it, if I'm lucky
  dinsdag 29 september 2026 @ 20:32:51 #107
176471 oh-oh
pi_221883588
Ik heb net de begrafenis gezien.
Er zat nog iemand uit de familie naast met sluier en zonnebril.
Mij viel het op dat de kindjes er niet bij waren.
Ik vond het wel mooi och dat verdriet, ook daarna nog.....
( Groucho Marx )
  dinsdag 29 september 2026 @ 21:45:30 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221884120
Ik ben bij de Frouke aflevering. ;) Idd suf weer.
pi_221884248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 20:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net de begrafenis gezien.
Er zat nog iemand uit de familie naast met sluier en zonnebril.
Mij viel het op dat de kindjes er niet bij waren.
Ik vond het wel mooi och dat verdriet, ook daarna nog.....
De zus van Carmen? Volgens mij droegen de zussen allebei een hoedje met een gaasje.

De kindjes heb ik ook niet gezien. Maar misschien zijn die wel uit beeld gehouden.
pi_221884258
Moet wel zeggen. Weet niet of Kelly ook bekend zou zijn geweest als ze geen Pfaff was, maar wat ze doet doet ze goed.
Modeshow, ijsschaatsen, programma presenteren, dansen, dj-en. Talent heeft ze wel.
  woensdag 30 september 2026 @ 08:53:02 #111
176471 oh-oh
pi_221885336
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2026 22:16 schreef amaranta het volgende:

[..]
De zus van Carmen? Volgens mij droegen de zussen allebei een hoedje met een gaasje.

De kindjes heb ik ook niet gezien. Maar misschien zijn die wel uit beeld gehouden.
Ik denk niet dat de kinderen ergens anders hadden gezeten dan bij Carmen en JM of hun ouders, ze waren er echt niet denk ik...
En echt, die Keanu, man man man, waarom voeden ze die niet eens goed op?
En Kelly zou dan als vrouw van Sam ook al snel opgevallen zijn denk ik, die was er echt wel gekomen is mijn gok.'
Ik zag nu ook ineens hoe veel Shania op Sam lijkt :D
( Groucho Marx )
  woensdag 30 september 2026 @ 09:03:43 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221885410
@amaranta ik had van de week precies hetzelfde idee. Dat met dat schaatsen pakt ze ook echt zo serieus aan. Het is niet iemand die de kantjes er afloopt. (Maar dat doen ze allemaal eigenlijk niet nu ik het zo zeg.)
pi_221885774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 08:53 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de kinderen ergens anders hadden gezeten dan bij Carmen en JM of hun ouders, ze waren er echt niet denk ik...
En echt, die Keanu, man man man, waarom voeden ze die niet eens goed op?
En Kelly zou dan als vrouw van Sam ook al snel opgevallen zijn denk ik, die was er echt wel gekomen is mijn gok.'
Ik zag nu ook ineens hoe veel Shania op Sam lijkt :D
Vooral Liam bedoel je denk ik? Die is echt de ergste
Inmiddels opgedroogd tot een hele vent natuurlijk 😅
pi_221888367
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 09:57 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Vooral Liam bedoel je denk ik? Die is echt de ergste
Inmiddels opgedroogd tot een hele vent natuurlijk 😅
Nee Keano.
Waar hij komt, hij trekt alles uit de schappen pakt alles sloopt alles en Liam die is nog een baby en ligt alleen maar.
pi_221888437
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:36 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee Keano.
Waar hij komt, hij trekt alles uit de schappen pakt alles sloopt alles en Liam die is nog een baby en ligt alleen maar.
Ah ok, ik ben iets verder (tv uitzendingen) en daar is Liam een 2 jarige die werkelijk alles overhoop trekt, voor geen meter luistert, krijst en sloopt, daar verbleekt het gedrag van Keano kennelijk bij 😅
pi_221888505
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ah ok, ik ben iets verder (tv uitzendingen) en daar is Liam een 2 jarige die werkelijk alles overhoop trekt, voor geen meter luistert, krijst en sloopt, daar verbleekt het gedrag van Keano kennelijk bij 😅
Dat moet dan next level zijn, want ik vind Keano al behoorlijk behoorlijk behoorlijk …..
In een van de afleveringen die ik deze week heb gezien, werd ie helemaal lijp omdat Shania een blikje frisdrank had en hij dat blikje wilde hebben.
Los van dat ik vind dat een tweejarige geen frisdrank moet drinken, maar goed ik ben zijn moeder niet, gaf dus Carmen uiteindelijk het blikje aan Keano nadat ie bijna de hele woning had afgebroken.
pi_221888526
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 19:02 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat moet dan next level zijn, want ik vind Keano al behoorlijk behoorlijk behoorlijk …..
In een van de afleveringen die ik deze week heb gezien, werd ie helemaal lijp omdat Shania een blikje frisdrank had en hij dat blikje wilde hebben.
Los van dat ik vind dat een tweejarige geen frisdrank moet drinken, maar goed ik ben zijn moeder niet, gaf dus Carmen uiteindelijk het blikje aan Keano nadat ie bijna de hele woning had afgebroken.
Klopt hoor, het zijn allebei hele pittige jochies.
  woensdag 30 september 2026 @ 21:56:04 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221889708
Debby doopte van de week in een van de afleveringen Liam’s speen in de champagne. :’)
Die voelde zich vlgs mij constant schuldig over dat ze zoveel werkte dat ze veel minder consequent was.

Ik vind dat Kelly en Sam er bijv. wel echt behoorlikk goed de wind onder hebben ondanks dat Kenji ook af en toe een uitdagend mannetje is.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 01-10-2026 13:27:52 ]
  donderdag 1 oktober 2026 @ 12:38:13 #119
176471 oh-oh
pi_221891922
Kenji is toch anders ontdeugend vind ik.
Maar goed die is ook weer iets ouder.
Piano is echt heel erg stout en vooral overal waar hij komt, in die lingeriezaak, in de Efteling in die winkel, in hun eigen zaak, echt, ik zou die vastbinden als die van mij was maar die laten het telkens weer gebeuren.

Kenji mocht laattst van JM thuisblijven van school na de middag, dat vond ik stieken dan weer echt schattig van beiden O+
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')