Hoe ruikt een rotte ontstoken kies? 🤔quote:Op maandag 7 september 2026 17:42 schreef Cockwhale het volgende:
Zit je eens een keer in de trein (reizen met ov), zit er weer zo'n stinkerd naast je. Ook niet gewoon een beetje zweetlucht ofzo, maar echt zo'n rotte ontstoken kies -lucht. Man man man. Zal mij niks verbazen als het stinkerd @:vogeltjesdans is.
Naar een lijk. Voor je referentiekader, ruik je moeder.quote:Op maandag 7 september 2026 18:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Hoe ruikt een rotte ontstoken kies? 🤔
Had beter een berenval neer kunnen plempen.quote:Op maandag 7 september 2026 18:53 schreef Scuidward het volgende:
Was je vergeten je tas op de stoel te leggen?
Nee, na jouw zusje's etterende labia heb ik wel even genoeg gerokenquote:Op maandag 7 september 2026 19:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Naar een lijk. Voor je referentiekader, ruik je moeder.
Niet noodgedwongen 2 jaar op een boot hebben gewerkt om je schulden af te betalenquote:Op maandag 7 september 2026 20:32 schreef Fushia2 het volgende:
Weten hoe een rotte, onstoken kies ruikt![]()
!
Mijn lul ruikt er altijd naar als je zus 'm afgeslobberd heeft.quote:Op maandag 7 september 2026 20:32 schreef Fushia2 het volgende:
!
quote:Op maandag 7 september 2026 23:26 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Mijn lul ruikt er altijd naar als je zus 'm afgeslobberd heeft.
Ik zat eerste klas, stinkaapje van me.quote:Op dinsdag 8 september 2026 00:11 schreef Muissnuitje het volgende:
Heel krenterig derde klas reizen en dan gaan klagen
quote:Op dinsdag 8 september 2026 07:14 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zat eerste klas, stinkaapje van me.
Naar dood en verderf.quote:Op maandag 7 september 2026 20:32 schreef Fushia2 het volgende:
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |