Ik zou WOUT lekker vroeg laten anticiperen en REMCO moet dan mee als de andere toppers ook gaan.quote:Op zondag 6 september 2026 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik kijk uit naar de discussies over het kopmanschap voor Montreal met WOUT en REMCO
Toch mooi voor die jongen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
HENOK toch maar mooi in de top 10.
Mas die sneller gaat tijdrijden dan Rogla. Ik schrijf die top-10 vast op. En dan ook weer een dramatische van Gall uiteraard.quote:Op zondag 6 september 2026 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog genoeg genot in derde week zonder hegemonie van Pogacar. Toch mooie koersen gezien afgelopen week, zo'n stuk of twee a drie etappes die naar vluchters gingen die anders voor Pogacar waren.
Morgen maar eens rusten en dan helaas twee keer sprinten. Daar moet het wel echt gebeuren voor Meeus anders is het wel een treurige ronde geworden voor hem. Tijdrit wordt ook wel bijzonder uitslagje vermoed ik en dan prima ritten zeker Granada-rondje bevalt me wel.
Wat zou deze WOUT kunnen in de tijdrit?quote:Op zondag 6 september 2026 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig nog genoeg genot in derde week zonder hegemonie van Pogacar. Toch mooie koersen gezien afgelopen week, zo'n stuk of twee a drie etappes die naar vluchters gingen die anders voor Pogacar waren.
Morgen maar eens rusten en dan helaas twee keer sprinten. Daar moet het wel echt gebeuren voor Meeus anders is het wel een treurige ronde geworden voor hem. Tijdrit wordt ook wel bijzonder uitslagje vermoed ik en dan prima ritten zeker Granada-rondje bevalt me wel.
Niks.quote:Op zondag 6 september 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou deze WOUT kunnen in de tijdrit?
WOUT moet alles op alles zetten om zo snel mogelijk over de finish te komen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In dit veld, dankzij al naar huis gaande tijdrijders, als hij voluit gaat top-10.quote:Op zondag 6 september 2026 17:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nys deed zowat alles fout inderdaad. Wout had het zichzelf ook makkelijker kunnen maken door een keer vol door te gaan toen hij Leknessund terug haalde, denk dat ze dan niet terug waren gekomenquote:Op zondag 6 september 2026 18:10 schreef H.Vviv het volgende:
De medevluchters maakte het Van Aert ook niet heel moeilijk. Romele die deze Vuelta niet de slimste indruk maakt, Nys die de sprint van te ver aangaat, en zodoende Van Aert makkelijk wint.
De 1e tijdrit viel tegen, maar zou winst toch ook niet meteen uitsluiten. Je hebt Kung, Hayter, Armirail, FFB.. heel bijzonder is het ook nietquote:Op zondag 6 september 2026 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In dit veld, dankzij al naar huis gaande tijdrijders, als hij voluit gaat top-10.
Toen nam hij toch ook geen risico?quote:Op zondag 6 september 2026 18:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De 1e tijdrit viel tegen, maar zou winst toch ook niet meteen uitsluiten. Je hebt Kung, Hayter, Armirail, FFB.. heel bijzonder is het ook niet
Maar kan ook zomaar dat hij ergens rond p10 eindigt inderdaad
In deel 2 wel ja, maar toen hij lag hij al wel achter. Terwijl dar parcours wel echt bij z’n capaciteiten past.quote:Op zondag 6 september 2026 19:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Toen nam hij toch ook geen risico?
Hugh Carthy was ook op z’n best in de warmte, geloof ikquote:Op zondag 6 september 2026 20:39 schreef Makamba_ het volgende:
Een blanke Brit die denk beter tegen warmte te kunnen dan andere renners.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |