Sinds ik kan kijken na mijn vakantie heb ik Alpecin ook nog niet gezien, maar wellicht waren zij wel actief in week 1.quote:Op zondag 6 september 2026 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doet Jayco AlUla mee? Buiten Widar is Lotto-Intermarche ook vrij treurig. Net als heel Burgos BH. Kern Pharmagoden komen wel goed in beeld en rijden aardig resultaten.
Alleen Ramses. Die reed ook wel echt goed. Die oogde de afgelopen dagen juist heel vermoeid, dus bijzonder dat ie het vandaag weer heeft. Net als Johannessen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sinds ik kan kijken na mijn vakantie heb ik Alpecin ook nog niet gezien, maar wellicht waren zij wel actief in week 1.
101 GROVES Kaden (DNF #9)quote:Op zondag 6 september 2026 17:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sinds ik kan kijken na mijn vakantie heb ik Alpecin ook nog niet gezien, maar wellicht waren zij wel actief in week 1.
En dat Romele dan wint?quote:Op zondag 6 september 2026 17:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik wil een sprintje zien tussen WOUT en Thibau.
Dat zou prima passenquote:Op zondag 6 september 2026 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat Romele dan wint?
Zou leuk zijn als beloning voor zijn pogingen ook in etappes met heuvels/bergen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat Romele dan wint?
Dat hopen we allemaal. Ramses is ook nog wel redelijk snel. Al zie ik Leknessund dat ook wel doen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoop dat fenomeen Debruyne er nog vanonder weet te muizen.
Die moet dit wel kunnen winnen tochquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |