Kruisingquote:
die blik alleen alquote:Op zondag 6 september 2026 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kruising
Bruine lab, Duitse staander en ?
[ afbeelding ]
De donker bruine
Awwwquote:Op zondag 6 september 2026 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kruising
[ afbeelding ]
De donker bruine
Ierse setter?quote:Op zondag 6 september 2026 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kruising
[ afbeelding ]
De donker bruine
geloof me het went. en vond op hoogwerkers enger als dit met dat hele paragliding.quote:
Dan moet ik eerst een dna test laten doenquote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Awww![]()
Ik ben ontzettend slecht in hondenrassen dus verklap het maar..aub
Ik weet dat het zo werkt met hoogtevreesquote:Op zondag 6 september 2026 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me het went. en vond op hoogwerkers enger als dit met dat hele paragliding.
Ja zou kunnenquote:
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 6 september 2026 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo werkt met hoogtevrees
Wat ontzettend gemeen om mij dat dan proberen te laten radenquote:Op zondag 6 september 2026 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een dna test laten doen
Vader onbekend
De andere ( dikke kop) is Odin
En de Mechelse herder is niet meer bij ons
( terug naar baasje )
2 is meer dan genoegquote:Op zondag 6 september 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend gemeen om mij dat dan proberen te laten raden![]()
Maar gezellige boel wel zo te zien, ook met twee
this het idee meestal idd. naja ik dus niet heel bang voor met die parachute, maar met trillende beentjes als ik meter of 10 met hoogwerker bakje omhoog ga. naja daar cursus voor gedaan, na kwartiertje ben ik redelijk oke.quote:Op zondag 6 september 2026 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik weet dat het zo werkt met hoogtevrees
4 (buddy) en 1 ( Odin, bijna 2 )quote:Op zondag 6 september 2026 10:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja. Hoe oud zijn ze?
Zo is ze somsquote:Op zondag 6 september 2026 10:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wat ontzettend gemeen om mij dat dan proberen te laten raden![]()
Maar gezellige boel wel zo te zien, ook met twee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een interpretatie maakt iets nog geen bedoeling.
Ik ga het allebei niet doenquote:Op zondag 6 september 2026 10:39 schreef kree het volgende:
sowieso maakt het geen reet uit, of je nou uit zo'n hoogbakje werker bij je werkt valt op de grond ben je dood?
3000m hoog zelfde dood. LOL
Niet zo bang voor dat eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |