Dan maak ik het liever zelfquote:Op zondag 6 september 2026 10:12 schreef kree het volgende:
ik maak wel koffietje hoor/. LOL
zou leuk zijn met iemand die cursus doen, anders doe ik het alleen.
quote:Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
als je tijd over hebt wil je dan ff onkruid bij mij doen?
quote:
als iedereen nu 5 min stopt met posten dan kan ik even rustig mijn koffie gaan makenquote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef maily het volgende:
Ik kom niet meer bij(gelezen)
Nu alvast bedankt![]()
Over 5 minuten jaquote:Op zondag 6 september 2026 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als iedereen nu 5 min stopt met posten dan kan ik even rustig mijn koffie gaan maken
Aaah hij zegt kis tegen kissingbirdquote:Op zondag 6 september 2026 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel je nu aan mijn koffie maken kunsten kis?
In je dromenquote:Op zondag 6 september 2026 10:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als iedereen nu 5 min stopt met posten dan kan ik even rustig mijn koffie gaan maken
🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷 moet je hebbenquote:Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan was dat geen heel goed idee van degenequote:Op zondag 6 september 2026 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar ja.. dat duurde wel even![]()
![]()
Alleen IEMAND die ik niet zal taggen...........zei dat je die bakken half kunt opvullen met zooi. En half me potgrond.
De 2 half half groeien minder goed.. zien er niet zo mooi uit.
Dus... die zooi moet er weer uit... Ligt onderin karton/ papier/ kapot geslagen bloembakken(was leuk om te doen).
Zakken potgrond liggen er ook alweer een paar wekenNu nog zin hiervoor maken.
Alles gaat nog full force nuquote:Op zondag 6 september 2026 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet te snel posten
@:Maily en @:Kissingbird kunnen het niet bijhouden
ahhh wat een aantijging!!!!!!quote:Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt de helft gewoon amper water gegeven
lol ja, maar eigenlijk boeit me het niet zo. over paar maandjes is het allemaal dood.quote:
Nee.quote:Op zondag 6 september 2026 10:15 schreef kree het volgende:
maily wil vast wel met mij samen aan paraglider hangen.
Nog niet voor 600 euroquote:Op zondag 6 september 2026 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Niet doodquote:Op zondag 6 september 2026 10:21 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja, maar eigenlijk boeit me het niet zo. over paar maandjes is het allemaal dood.
Klinkt als smashroomquote:Op zondag 6 september 2026 10:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee maar ja.. dat duurde wel even![]()
![]()
Alleen IEMAND die ik niet zal taggen...........zei dat je die bakken half kunt opvullen met zooi. En half me potgrond.
De 2 half half groeien minder goed.. zien er niet zo mooi uit.
Dus... die zooi moet er weer uit... Ligt onderin karton/ papier/ kapot geslagen bloembakken(was leuk om te doen).
Zakken potgrond liggen er ook alweer een paar wekenNu nog zin hiervoor maken.
quote:Op zondag 6 september 2026 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah hij zegt kis tegen kissingbird
Zeker niet.quote:Op zondag 6 september 2026 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
twijfel je nu aan mijn koffie maken kunsten kis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |