Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-09-2026 09:08:09 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe krijgen we anders die bak met popcorn leegquote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Ja, maar dit is meer een soort van praktisch ook. Er staat soms een aardige rij bij die koffieautomaat, zeker op ronde uren vlak voordat vergaderingen beginnen (9 uur, 10 uur, 11 uur), iedereen wil dan nog even een bakkie meenemen het overleg in en sta je maar te wachten.quote:Op zondag 6 september 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd om een wat grotere mok en dan met een dubbele senseo te nemen. Maar vind gewoon 1 in een beker wel lekkerder eerlijk gezegdGeduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
The Odyssey?quote:Op zondag 6 september 2026 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe krijgen we anders die bak met popcorn leeg
Ik heb hem nog niet gezien dus niet te sexy doen oké?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!![]()
Hier halen we gewoon koffie voor elkaarquote:Op zondag 6 september 2026 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dit is meer een soort van praktisch ook. Er staat soms een aardige rij bij die koffieautomaat, zeker op ronde uren vlak voordat vergaderingen beginnen (9 uur, 10 uur, 11 uur), iedereen wil dan nog even een bakkie meenemen het overleg in en sta je maar te wachten.
Maar op elke afdeling staat dan ook een apparaat
Of meerdereAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die heb ik ook nog niet gezienquote:Op zondag 6 september 2026 09:04 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
The Odyssey?
Ik heb hem nog niet gezien dus niet te sexy doen oké?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Naisquote:![]()
Haal ik een grote bak popcorn, zodat we ff vooruit kunnen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!![]()
Dat kan ook. Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt en ik pas me aan bij wat daar gebruikelijk is.quote:Op zondag 6 september 2026 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier halen we gewoon koffie voor elkaar
Maar op elke afdeling staat dan ook een apparaat
Of meerdere
Hier halen we gewoon voor onszelf, en vaak gaan we ook even in het hoekje zitten, kletsen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Had er nog even of achter gezetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 6 september 2026 09:06 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nais![]()
Haal ik een grote bak popcorn, zodat we ff vooruit kunnen![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Je hebt groot gelijk hoor, zat maar een beetje te plagenquote:Op zondag 6 september 2026 09:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dit is meer een soort van praktisch ook. Er staat soms een aardige rij bij die koffieautomaat, zeker op ronde uren vlak voordat vergaderingen beginnen (9 uur, 10 uur, 11 uur), iedereen wil dan nog even een bakkie meenemen het overleg in en sta je maar te wachten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 6 september 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk hoor, zat maar een beetje te plagen
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:
Hebben jullie een clean desk policy ?quote:Op zondag 6 september 2026 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik heb bij meerdere bedrijven gewerkt en ik pas me aan bij wat daar gebruikelijk is.
Hier halen we gewoon voor onszelf, en vaak gaan we ook even in het hoekje zitten, kletsen.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
nopequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker. Het zijn ook allemaal flexplekken hier.quote:Op zondag 6 september 2026 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben jullie een clean desk policy ?Geduld
(zelfst. naamw.)
Mijn oma woonde vlak bij een kerk vond dat altijd heel mooi als de klokken gingen luiden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze zeggen. "kom kree": kom kree":
LOL gezegd door natuurlijk iemand meisje die ik onwijs mag en met ik weet hoe veel bandjes me gedaan Schatje is tDo what you love, love what you do!![]()
We hebben hier ook nooit een eigen bureauquote:Op zondag 6 september 2026 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker. Het zijn ook allemaal flexplekken hier.
Tenzij je mazzel hebt en altijd op de zelfde plek kan zitten/staan.
En ons team kan maar op 3 plekken zitten
De rest is niet aangepast op ons werkAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Soms zeggen mensen ook Stop Kree, Stop
lol in dr fuckud up autootje..... ja ramen open want moest ff de radiator gekoeld werden via motor. hahahaha
schatje.
paar keer verdwaald uiteraard. LOLDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: