ik kan die kwijt wss. zonder zorgen. maar oke ff eerst hier dan.quote:
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 6 september 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree bolkt zich mooi naar de bovenste regionen in de punten lijst
200 onder jouquote:Op zondag 6 september 2026 07:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Nee toch?
omdat t me ook geen reet uitmaakt?? hahahaquote:Op zondag 6 september 2026 07:10 schreef Dotteke het volgende:
Kree bolkt zich mooi naar de bovenste regionen in de punten lijst
en dan krijg je gouden klokje van fok??? hahaha.quote:Op zondag 6 september 2026 07:14 schreef gebrokenglas het volgende:
De man die het niets kan schelen wordt winnaar DTS![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-09-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo weekend vliegt voorbijquote:Op zondag 6 september 2026 08:04 schreef Rob het volgende:
en dan te bedenken dat het al bijna over is...
mooi lees maar niet terug dan, want net had ik weer een botsing met mod LOLquote:
Was weer een kort nachtje slaap. Dat jou dat niet opbreektquote:
Je zult maar vakantie hebbenquote:Op zondag 6 september 2026 08:04 schreef Rob het volgende:
en dan te bedenken dat het al bijna over is...
quote:Op zondag 6 september 2026 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb mezelf al een bakkie ingeschonken.
Heerlijk inderdaad, in het ochtendzonnetje.quote:Op zondag 6 september 2026 08:43 schreef greysbones het volgende:
Lekker semi buiten met een kopje koffie
Alles is zo mooi met dauw bedektquote:Op zondag 6 september 2026 08:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, in het ochtendzonnetje.
quote:Op zondag 6 september 2026 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles is zo mooi met dauw bedekt
En zo lekker stil
Koffie verkeerd?!quote:Op zondag 6 september 2026 08:45 schreef kree het volgende:
omg. oke. dat was weer ff wat nieuws. terwijl ik met bakkie koffie bezig was...
damn. naja. soms kun je het mss nooit met iemand helemaal eens zijn. beetje meer jammer als ie moderator is.
Jaquote:Op zondag 6 september 2026 08:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles is zo mooi met dauw bedekt
En zo lekker stil
Had je nog niet gedaan idd.quote:Op zondag 6 september 2026 08:48 schreef kree het volgende:
lol. ja doe koffie verkeerd nu wel, en verder laat gaan. maar wilde er wel ff wat over zeggen.
Het met elkaar oneens zijn is prima, dan leg je 1x de standpunten aan elkaar uit en is het klaar. Eindeloos doorgaan heeft geen zin. Want dat gaat irriteren. Hoevaak ik hier ook niet op mijn handen zit......quote:Op zondag 6 september 2026 08:45 schreef kree het volgende:
omg. oke. dat was weer ff wat nieuws. terwijl ik met bakkie koffie bezig was...
damn. naja. soms kun je het mss nooit met iemand helemaal eens zijn. beetje meer jammer als ie moderator is.
wat ik weet e je ook elk moment mag zeggen.quote:Op zondag 6 september 2026 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het met elkaar oneens zijn is prima, dan leg je 1x de standpunten aan elkaar uit en is het klaar. Eindeloos doorgaan heeft geen zin. Want dat gaat irriteren. Hoevaak ik hier ook niet op mijn handen zit......
Gek he, je blijft ook maar doorgaan terwijl je verzocht werd te stoppenquote:Op zondag 6 september 2026 08:26 schreef kree het volgende:
[..]
mooi lees maar niet terug dan, want net had ik weer een botsing met mod LOL
naja zal altijd wel zo blijven.
Weinig fijner dan de dag beginnen met een bak lekkere koffie.quote:
ja weet ik en mag iedereen me op aanspreken, dit was anders.....quote:Op zondag 6 september 2026 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek he, je blijft ook maar doorgaan terwijl je verzocht werd te stoppen
En zo is hetquote:Op zondag 6 september 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weinig fijner dan de dag beginnen met een bak lekkere koffie.
Ok, prima. Hier een bakkie koffie voor je.quote:Op zondag 6 september 2026 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik en mag iedereen me op aanspreken, dit was anders.....
Ik drink enkel koffie als ik wakker moet worden hihiquote:Op zondag 6 september 2026 08:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weinig fijner dan de dag beginnen met een bak lekkere koffie.
Moet je dat niet dan, nu?quote:Op zondag 6 september 2026 08:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik drink enkel koffie als ik wakker moet worden hihi
Ok klopt niet helemaal
Hou gewoon op als je dat netjss gevraagd wordt en ga al helemaal niet wat daar gebeurd naar hier halenquote:Op zondag 6 september 2026 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik en mag iedereen me op aanspreken, dit was anders.....
Morguhquote:
Niet echt (iets met toilet)quote:
Weet je wat pas lekker is ?quote:
Latte speculoosquote:
Ik ben niet zo gek op speculoosquote:
Ik ook niet, vind dat niet zo lekker.quote:Op zondag 6 september 2026 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op speculoos
Gij zijt een luie kkoffieleutertquote:Op zondag 6 september 2026 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb op kantoor een eigen grote mok, daar kan ik 2 bakjes uit de koffieautomaat op het werk in tappen. Scheelt me heen- en weerlopen van mijn werkplek naar de pantry![]()
Wel een witte boterham met speculaasquote:Op zondag 6 september 2026 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind dat niet zo lekker.
Ik was gisteren bij de warme bakken en daar lagen stukjes om te proeven.quote:Op zondag 6 september 2026 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind dat niet zo lekker.
Lekker hoor!quote:Op zondag 6 september 2026 08:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel een witte boterham met speculaas
Het is allemaal best duur inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2026 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de warme bakken en daar lagen stukjes om te proeven.
Toch heel wat lekkerder dan van de supermarkt.
Maar een zo brok ( in de supermarkt zitten er altijd 2 in) ¤4.95
Dat heb ik maar laten liggen, wat een prijzen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |