Ja zeg! Zo kunnen we toch niet flink bij de Loc Brewery flink aan het proeven gaan!quote:Op zondag 6 september 2026 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
heb tegenwoordig na paar bier al genoeg
Avond een vent ochtend een vent.quote:Op zondag 6 september 2026 02:22 schreef hemarookworst het volgende:
groot contrast met niet zo lang geleden, kon ik me goed naar de getver drinken en volgende dag superbrak zijn
's avonds een man, 's ochtends als het kan.quote:
we stellen al een jaar uit ofzoquote:Op zondag 6 september 2026 02:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja zeg! Zo kunnen we toch niet flink bij de Loc Brewery flink aan het proeven gaan!
Ja daarom, moeten 's een datum gaan prikken. Anders worden we van die bejaarden die roepen dat ze af gaan spreken en dat nooit doen en dan opeens dood zijn.quote:Op zondag 6 september 2026 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we stellen al een jaar uit ofzo
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-09-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch wel het grootste verschil tussen ons kree.quote:Op zondag 6 september 2026 02:28 schreef kree het volgende:
niet dat ik het Perce eens ben met wat ik poste? maar eigenlijk is het wel een waar verhaal.
dit was heel populair toen....
ja maar doe ik ook toch?quote:Op zondag 6 september 2026 02:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch wel het grootste verschil tussen ons kree.
Ik ben het altijd 1000% eens met wat ik gepost heb. Het kan de grootste bullshit zijn die ik ooit uitgespuugd heb, maar ik sta er altijd compleet achter. Nou is dat natuurlijk ook best makkelijk als je een panter bent die louter waarheden kan droppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |