Je bedoelt dat ze dan overal zitten?quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:57 schreef torentje het volgende:
Als er overal op de wereld altijd links beleid zou zijn geweest, dan waren er niet zoveel verslaafden en daklozen in Nederland.
Ook een snellere oplossing, denk ik.quote:Op zondag 6 september 2026 03:28 schreef RotatoR het volgende:
Ik zou er niet op rekenen dat Halsema en consorten dit gaat oplossen. Een beter advies: verhuis naar een plek buiten Amsterdam.
U weet dat de VS een triple aan veelvoud heeft aan verslaafden aan daklozen en verslaafden?quote:Op zondag 6 september 2026 14:45 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze dan overal zitten?
Zelfs zonder die vervloekte linkse femke.quote:Op zondag 6 september 2026 14:50 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
U weet dat de VS een triple aan veelvoud heeft aan verslaafden aan daklozen en verslaafden?
Zal wel de schuld zijn van Kamala Harrisquote:Op zondag 6 september 2026 15:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder die vervloekte linkse femke.
Zoals het alle leidinggevenden betaamt, richt je je op mijn persoon in plaats van op het welzijn van de arbeidersklasse.quote:Op zondag 6 september 2026 14:33 schreef Scjvb het volgende:
U slaat een deel van m'n quote doelbewust over en houdt zich opnieuw voor de domme, of bent het gewoon!
Vindt u het gek, we zijn hier met elkaar in gesprek!quote:Op zondag 6 september 2026 15:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Zoals het alle leidinggevenden betaamt, richt je je op mijn persoon in plaats van op het welzijn van de arbeidersklasse.
Nope.quote:Dat is een kwalijke zaak.
Maar jij gaat off-topic. Het topic gaat namelijk over verslaafden en daklozen, waarvan ik stelde dat als er overal op de wereld altijd links beleid zou zijn gevoerd dat het dan minder waren met de nodige voordelen voor de arbeidersklasse, zoals minder verkeersdrukte.quote:Op zondag 6 september 2026 15:29 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Vindt u het gek, we zijn hier met elkaar in gesprek!
[..]
Nope.
Deze discussie omvat het geheel!quote:Op zondag 6 september 2026 16:29 schreef torentje het volgende:
[..]
Maar jij gaat off-topic. Het topic gaat namelijk over verslaafden en daklozen, waarvan ik stelde dat als er overal op de wereld altijd links beleid zou zijn gevoerd dat het dan minder waren met de nodige voordelen voor de arbeidersklasse, zoals minder verkeersdrukte.
Dan zijn we uitgepraat, jij wil niets doen voor het welzijn van de arbeidersklasse. Dan meldt je jezelf maar weer als je geen rechts beleid meer wil.quote:Op zondag 6 september 2026 17:39 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Deze discussie omvat het geheel!Verslaafden vallen immers ook onder probleemgevallen en zwakkeren in de samenleving, knul!
Rechts beleid doet juist gigantisch veel.quote:Op zondag 6 september 2026 17:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan zijn we uitgepraat, jij wil niets doen voor het welzijn van de arbeidersklasse. Dan meldt je jezelf maar weer als je geen rechts beleid meer wil.
Voor wie doet het rechtse beleid dan veel? De verantwoordelijken van de overbevolking kunnen door het rechtse beleid doorgaan met het neuken zonder voorbehoedsmiddelen.quote:Op zondag 6 september 2026 17:57 schreef Scjvb het volgende:
Rechts beleid doet juist gigantisch veel.![]()
Ik woon in Nederland, maar ik ben zo verstandig geweest om niet op een plek te gaan wonen waar er sprake is van drugsoverlast.quote:Op zondag 6 september 2026 14:17 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Wat een rare domme reactie. Alsof je schrijft, je gaat in Nederland wonen en gaat dan klagen over de drugscriminaliteit...
Verslaving is prima. Dat moeten deze mensen zelf weten. Maar zodra ze overlast veroorzaken, moet je ze gewoon verdrijven uit je dorp of stad, zoals je bijvoorbeeld ook ratten verdrijft.quote:Op zondag 6 september 2026 14:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In de VS wilt het niet echt lukken daar. Daar is het qua verslaving x10 en zijn het relatief vaak voormalige mensen van de krijgsmacht.
Hopieboys gaan je prikken jonguh!quote:Op zondag 6 september 2026 18:33 schreef Ludachrist het volgende:
H-BuurtT-Buurt strijders represent
Dat laatste klopt wel. En verslaving is een keuze! Maar aanpak van dit soort overlast is landelijk gezien inderdaad ook best van groot belang!quote:Op zondag 6 september 2026 18:31 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Verslaving is prima. Dat moeten deze mensen zelf weten. Maar zodra ze overlast veroorzaken, moet je ze gewoon verdrijven uit je dorp of stad, zoals je bijvoorbeeld ook ratten verdrijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |