Dit ja. Ik heb collega's die op die kutpartij met die grijnzende glibber hebben gestemd. Vol overtuiging.quote:Op woensdag 16 september 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik was al klaar met Jetten voor zijn aantreden.
En kan nu lekker achterover zittend aanzien hoe traag de rest van Nl volgt.
Ja dan denk ik altijd: wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 16 september 2026 08:19 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb collega's die op die kutpartij met die grijnzende glibber hebben gestemd. Vol overtuiging.
Moet je ze nou horen klagen en schelden, steen en been.
Vandaag met volle teugen genieten hoe Robbie 10 uur lang gefileerd gaat worden. Betere TV kan je je niet wensen met deze charlatan.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:19 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb collega's die op die kutpartij met die grijnzende glibber hebben gestemd. Vol overtuiging.
Moet je ze nou horen klagen en schelden, steen en been.
Ik snap dat ook niet. Sowieso past een stem op D66 niet bij hun situatie. Kijken die mensen daar niet naar?quote:Op woensdag 16 september 2026 08:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan denk ik altijd: wat had je dan verwacht?
Nogmaals, daar heb ik het niet over. Ik heb het over de afdracht die over het bruto loon word genomen ipv over het netto loon en dus minder loonheffing.quote:Op woensdag 16 september 2026 05:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je schreef dit
[..]
De afdracht gaat voor 30% van je bruto af de andere 70% die draagt de werkgever direct af aan jouw fonds.
De totale afdracht is niet jouw eigendom na de storting, maar de eigendom van het fonds
er is niets van jou bij , je hebt dus niets.
maar als je iets weg geeft dan ben je het kwijt , of het bruto is of nettoquote:Op woensdag 16 september 2026 09:58 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nogmaals, daar heb ik het niet over. Ik heb het over de afdracht die over het bruto loon word genomen ipv over het netto loon en dus minder loonheffing.
Ik spreek niet over rendementen, eigendommen etc.
Tja mensen stemmen op D66 en dan krijg je Jetten er gratis bij. Maakt ook verder niets uit. Wie er ook aan de touwtjes trekt het is een pot nat.quote:Op woensdag 16 september 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Een treinongeluk in slowmotionquote:Op woensdag 16 september 2026 07:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is het dus juist niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 10:09 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja mensen stemmen op D66 en dan krijg je Jetten er gratis bij. Maakt ook verder niets uit. Wie er ook aan de touwtjes trekt het is een pot nat.
Ik denk serieus dat veel vrouwen en bepaalde mannen gewoon stemmen: omdat het zo’n leuke vent is op tv.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:41 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Sowieso past een stem op D66 niet bij hun situatie. Kijken die mensen daar niet naar?![]()
Dat was AI,waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:00 schreef tesssssssss het volgende:
Degene die die baard heeft geadviseerd voor zijn image, mag wat mij betreft ook ontslagen worden.
Veel mensen stemmen inderdaad meer op de poppetjes en oneliners dan op daadwerkelijke ideeën.quote:Op woensdag 16 september 2026 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat veel vrouwen en bepaalde mannen gewoon stemmen: omdat het zo’n leuke vent is op tv.
ideeën komt toch niets van terecht , vage praatquote:Op woensdag 16 september 2026 16:29 schreef camilero het volgende:
[..]
Veel mensen stemmen inderdaad meer op de poppetjes en oneliners dan op daadwerkelijke ideeën.
Dat zijn voornamelijk de oneliners en inderdaad komt daar niks van terechtquote:Op woensdag 16 september 2026 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ideeën komt toch niets van terecht , vage praat
Lelystad open, 10 steden , werken moet lonen
allemaal onzin
ver vliegen en veel pritpraat
Daar zou een politicus voor opgesloten moeten worden, het is hetzelfde als stemmen stelenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:32 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk de oneliners en inderdaad komt daar niks van terecht
quote:Sybrand Buma oordeelt hard over 'uitstel en afstel' bij het kabinet
Den Haag- De eerste beschouwing van vicepresident Sybrand Buma van de Raad van State over de kabinetsplannen voor komend jaar leest weinig enthousiast.
Het belangrijkste adviescollege van de Staat uit zorgen over de 'marginale' economische groei, die het alleen maar moeilijker maakt om de grote opgaven waar het land voor staat het hoofd te bieden.
Wouter de Winther Politiek commentator
Dat aanpakken kan volgens Buma sowieso niet zonder de belastingen te verhogen of het tekort te laten oplopen.
Dat geld lenen voor de overheid steeds duurder wordt, helpt daar bepaald niet bij.
quote:Wat er aan extra uitgaven wordt gedaan, verdient evenmin de schoonheidsprijs. ,,
De budgettaire dekking daarvan is eerder boekhoudkundig dan vervangend economie-versterkend.
De rekening van dit uitstel wordt doorgeschoven naar de komende jaren en komt daarmee in overwegende mate terecht bij de werkzame beroepsbevolking en bij de jongere en toekomstige generaties", bericht Buma
Wat volgens het college niet helpt, is dat Nederlanders in het dagelijks leven nauwelijks de gevolgen merken van het gebrek aan daadkracht
quote:Advies aan kabinet
Het college adviseert het kabinet daarom om extra in te zetten op 'ten minste' drie terreinen: schuldbeheersing, productiviteitsgroei en een versnelling van de energietransitie.
Nu het aannemelijk is dat door latere deals met oppositiepartijen de begroting nog gaat veranderen, biedt Buma aan om dit najaar nog eens advies te geven.
Geen woord van gelogen.quote:Op donderdag 17 september 2026 04:44 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tml?dicbo=v2-wOalRGa
Raad van State kritisch op begroting
[..]
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |