https://nieuwrechts.nl/11(...)g-veel-criminaliteitquote:Een opmerkelijke zaak uit het Duitse Leipzig zorgt voor veel discussie. Een Syrische man zou volgens de Duitse politie minimaal drie vrouwen en maar liefst 32 kinderen hebben. Ook als de enorme familie nog niet genoeg opvalt, blijkt een groot deel ervan ook bekend te zijn bij politie en justitie.
Volgens de bekende zijn familieleden gezamenlijk betrokken geweest bij meer dan honderd geregistreerde strafbare feiten. Mogelijk kan een gezin van deze omvang in Duitsland aanspraak maken op aanzienlijke hoeveelheden aan kindergeld. Hoeveel de familie feitelijk ontvangt, is echter niet bekend.
Drie vrouwen en 32 kinderen
De man maakt deel uit van een Syrische familie in Leipzig die uit meer dan zes personen bestaat. Volgens de Duitse bronnen wordt de familie gerekend tot een milieu waarin sprake is van clan- en bendecriminaliteit.
Allemaal uitzetten een optie?quote:
quote:Op woensdag 2 september 2026 13:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Waarom ook niet?
Verrijking toch?
[ afbeelding ]
[..]
https://landelijke-keuken(...)/?utm_source=FB90124
quote:Op woensdag 2 september 2026 13:38 schreef Hiddendoe het volgende:
Dit kan je toch geen familie of gezin meer noemen? Dit is gewoon een criminele bende.
Tuig van de richel dus.
Ongeveer 100.000 per jaar ( 259,- per kind per maand)quote:Op woensdag 2 september 2026 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Niet geklikt. Maar wat pakt ie nou per maand?
Dit klopt niet.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:39 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ongeveer 100.000 per jaar ( 259,- per kind per jaar)
Volgens deze bron afgerond een ton per jaar.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Niet geklikt. Maar wat pakt ie nou per maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
idd, zou wat zijn zeg als ze op die leeftijd al in aanraking met politie zijn geweestquote:Op woensdag 2 september 2026 13:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die foto lijkt AI? Let bijvoorbeeld even op de onleesbare tekst op sommige shirtjes van de kinderen.
IK vrees het ergste voor Duitsland. Ook met arbeidsmigranten uit oost-europa liep het mis. Na een paar jaar werken gingen sommige families HartzIV en daarna Burgergeld trekken. Terwijl Duitsland dat kon weigeren op grond van europese vrij verkeer van diensten voorwaarden, maar waarbij uitkeringshoppen buiten de WW uitdrukkelijk wordt uitgesloten.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Allemaal uitzetten een optie?
of wordt dit onmogelijk gemaakt door EU of rechter?
Zulke mensen kunnen we missen als een kiespijn... Of is Duitsland daarmee verloren?
Dat zijn toch geen bronnen man? De foto is 100% AI generated, maar goed ik blijf geen topics rapporteren.quote:
In Nl mag je maar 1 vrouw laten mee-immigreren, ik heb sterk het vermoeden dat, het in Dl niet anders is. Daarom twijfel ik aan het bericht.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen bronnen man? De foto is 100% AI generated, maar goed ik blijf geen topics rapporteren.
En een groot deel is ook volwassen, en in de bron staat ook nergens dat hij dat geld krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
In Nl mag je maar 1 vrouw laten mee-immigreren, ik heb sterk het vermoeden dat,het in Dl niet anders is. Daarom twijfel ik aan het bericht.
Focus.de is niet een heel neutrale site nee, maar ik heb nog geen reden aan te nemen dat het niet waar is.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen bronnen man? De foto is 100% AI generated, maar goed ik blijf geen topics rapporteren.
Ik wel, daar heb je prima AI detectors voor, daarnaast is het feitelijk zo dat er wel een man is met 32 kinderen, maar dat helemaal niet duidelijk is of hij daar ook allemaal kinderbijslag voor krijgt.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Focus.de is niet een heel neutrale site nee, maar ik heb nog geen reden aan te nemen dat het niet waar is.
AI foto's komen uit het artikel en zie tegenwoordig je wel vaker (o.a. op de FP).
Is het sensationele rommel? dat wel, maar of het fake is kan ik niet beoordelen. (Mijn Duits is niet denderend)
Ben aan het vertalenquote:Op woensdag 2 september 2026 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik wel, daar heb je prima AI detectors voor, daarnaast is het feitelijk zo dat er wel een man is met 32 kinderen, maar dat helemaal niet duidelijk is of hij daar ook allemaal kinderbijslag voor krijgt.
Dat het huidige duitse sociaal stelsel de deuren wijd openzet voor misbruik is juist, ik heb daarover vaker hier berichten gepost, dingen die voor ons ondenkbaar zijn gebeuren daar gewoon (nog).quote:Op woensdag 2 september 2026 14:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Focus.de is niet een heel neutrale site nee, maar ik heb nog geen reden aan te nemen dat het niet waar is.
AI foto's komen uit het artikel en zie tegenwoordig je wel vaker (o.a. op de FP).
Is het sensationele rommel? dat wel, maar of het fake is kan ik niet beoordelen. (Mijn Duits is niet denderend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |