Daarom heet het ook een voorspellingspollquote:Op woensdag 2 september 2026 09:15 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit geweten dat je hierin een keuze hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2026 09:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom heet het ook een voorspellingspoll
Daar ga je echt niet dood van. Ook niet gedwongen luisteren naar BZN of de George Baker Selection is geen garantie voor een snelle dood.quote:Op woensdag 2 september 2026 14:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Te lang kijken naar een abstract schilderij.
Daar is wel meer voor nodig.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:18 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nope. Als we een snelle en vooral pijnloze dood willen, zullen we toch slaaptabletten moeten gaan sparen.
Of je maakt, door ziekte, uiteindelijk zelf de keuze - om het moment dat het onleefbaar wordt voor te zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vrees voor eigen keuze. Maar ik heb wel een verhoogd risico op kanker, dus dat is een goede tweede
Ja dat is ook een optie,quote:Op woensdag 2 september 2026 21:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of je maakt, door ziekte, uiteindelijk zelf de keuze - om het moment dat het onleefbaar wordt voor te zijn.
Als je echt niet meer wilt, doet de manier waarop er niet zoveel toe.quote:Op woensdag 2 september 2026 20:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar is wel meer voor nodig.
Dat zou wel heel makkelijk zijn als je er klaar mee bent: wat pillen achterover slaan (of precies de juiste, fatale combinatie van dingen die je bij je lokale drogisterij kunt kopen), en wegwezen.
Ook hier een leven met veel gedoe, maar ik eindig toch liever in een rustige slaap.quote:Op zondag 6 september 2026 01:04 schreef -Deluzion- het volgende:
Een horror leven verdient een horror einde. Suïcide met veel pijn, absoluut geen euthanasie. De oceaan in, om vervolgens nooit meer terug te keren.
Misschien zitten hier veel (al dan niet stiekem) ongelukkige mensen.quote:Op zondag 6 september 2026 06:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Opmerkelijk dat zelfmoord nu op 1 staat in de poll.
Dat heeft ook mijn voorkeur, maar ik sta er realistisch in.quote:Op zondag 6 september 2026 07:15 schreef Seeburg54 het volgende:
Als ik op een gegevens moment een kutleven krijg door o.a. ziekte, dan gaat de spuit erin.
Daar hoor je verschillende verhalen over. Een vriendin die kanker had en er klaar mee was kreeg afgelopen jaar wel een spuit.quote:Op zondag 6 september 2026 07:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat heeft ook mijn voorkeur, maar ik sta er realistisch in.
Daar gaan ze niet aan meewerken, misschien pas als ik enkel m'n ogen nog kan bewegen.
Iig bevat bijna alles (gezond of ongezond) koolhydraten.quote:Op zondag 6 september 2026 19:37 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik ben hard aan de weg aan het timmeren met suikerziekte.
Waarom is alles wat lekker is nou ongezond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |