abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221715009
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:52 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Evengoed alsnog een flinke groep mensen. Ik weet ook niet wat straks het nieuwe vrijstellingsbedrag gaat worden.
Voor onroerendgoed geldt de aanwasbelasting niet en ik zit hoofdzakelijk daarin in Costa Rica waar ik ook familie heb.
Je doet het hier voor zover ik heb kunnen zien voorkomen dat je toch zeker in het bovenste deciel zit qua vermogen. Daar zit ik ook. Politici weten het voetvolk vaak aardig op de been te krijgen om te protesteren tegen heffingen die vooral mensen zoals ons raken met een beroep op "ze pakken ons alles aan". Je hoort mij verder niet klagen, maar het is wel wat onnozel natuurlijk want dat geld moet weet ergens anders vandaan komen en dat is veelal de inkomensbelasting of BTW en accijnzen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_221715035
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:03 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je doet het hier voor zover ik heb kunnen zien voorkomen dat je toch zeker in het bovenste deciel zit qua vermogen. Daar zit ik ook. Politici weten het voetvolk vaak aardig op de been te krijgen om te protesteren tegen heffingen die vooral mensen zoals ons raken met een beroep op "ze pakken ons alles aan". Je hoort mij verder niet klagen, maar het is wel wat onnozel natuurlijk want dat geld moet weet ergens anders vandaan komen en dat is veelal de inkomensbelasting of BTW en accijnzen.
Mijn vermogen is nu grotendeels weg uit Nederland, juist mede vanwege dat Box3 geneuzel. Ik zal niet de enige zijn, dit gaat nog wel een staartje krijgen imo.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221720549
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Het Nederlandse ondernemersklimaat verzwakt structureel. Nederland staat volgens de Business Climate Heatmap van PwC nog zevende van 27 onderzochte landen, maar de economische kopgroep van Zwitserland, Noorwegen, Luxemburg, Finland, Denemarken en Zweden loopt verder uit. Ierland staat inmiddels vlak achter Nederland, terwijl ook Portugal, Polen, Slovenië en Estland terrein winnen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')